TaHoma® suite to pakiet rozwiązań, który został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych instalatorach. W jego skład wchodzą trzy, wzajemnie uzupełniające się narzędzia umożliwiające prostą i sprawną instalację, intuicyjną konfigurację i zdalne naprawy urządzeń smart home Somfy.
System zarządzania przekłada się na zwiększoną wydajność pracy, niższe koszty serwisowania oraz wzrost poziomu zadowolenia klientów. Sercem zestawu rozwiązań jest centrala sterująca TaHoma switch. W pakiecie z TaHoma Pro, czyli intuicyjną aplikacją mobilną do zarządzania instalacjami, oraz narzędziem do zdalnego serwisowania Serv-e-Go instalator zyskuje możliwość łatwego i wygodnego przeprowadzenia instalacji i wspierania klientów w codziennym zarządzaniu domem. Premiera platformy w Polsce odbyła się w maju 2021 roku.
Centrala TaHoma switch – wygodne sterowanie domem (z aplikacji, głosowo, przyciskami); scenariusze manualne, harmonogramy, scenariusze smart; możliwość stworzenia kompleksowego ekosystemu smart w oparciu o rozwiązania Somfy i marek partmerskich.
TaHoma pro – mobilna aplikacja dla instalatora, pozwala na łatwe uruchamianie smart urządzeń sterowanych przez internet oraz obsługę posprzedażową. Umożliwia zarządzanie instalacjami u klientów z poziomu aplikacji w smartfonie, co przekłada się na oszczędność czasu i możliwość wykonywania większej liczby projektów.
Serv-e-Go – usługa, która służy do zdalnego serwisowania. Zapewnia stały dostęp do listy zainstalowanych smart urządzeń i aktualnego statusu rozwiązań w technologii io-homecontrol®. Instalator może za zgodą użytkownika sprawdzić, czy system działa prawidłowo czy też wystąpiły utrudnienia w pracy urządzeń. Dzięki powiadomieniom może szybko zdiagnozować przyczyny oraz zdalnie zmienić ustawienia lub przygotować się odpowiednio do wizyty serwisowej.