Sprostowanie

Autor: |Data publikacji:

W związku z publikacją błędnej informacji o wycofaniu się marki Trelleborg z segmentu uszczelek, która znalazła się w materiale „Przedstawiamy liderów rynku stolarki 2023” opublikowanym 30 października na portalu Forumbranżowe.com, chcielibyśmy ją sprostować i przeprosić Grupę Trelleborg. Błąd wynikał z faktu, że do 2020 roku włącznie Trelleborg sprzedawał uszczelki poprzez spółkę Trelleborg Industries Polska Sp. z o.o., która od 2021 roku pokazuje w swoich danych, że sprzedaje opony przemysłowe i rolnicze oraz usługi. Stąd nasza interpretacja o zaprzestaniu sprzedaży uszczelek do stolarki. W rzeczywistości od 1 stycznia 2021 roku Grupa Trelleborg zdecydowała o przeniesieniu działalności Sealing Profiles z jednostki Trelleborg Industries Polska Sp. z o.o. do Trelleborg Sealing Solutions Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej. Tym samym od 1 stycznia 2021 roku oddział w Bielsku-Białej rozpoczął sprzedaż uszczelek gumowych wykorzystywanych do produkcji okien, drzwi i stolarki aluminiowej. Zatem marka Trelleborg nie wycofała się z rynku uszczelek.

Chcielibyśmy przeprosić Grupę Trelleborg za podanie błędnej informacji na naszym portalu.
Z poważaniem –

Redakcja

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".