W weekend 9 – 11 sierpnia w Gdyni po raz kolejny odbyły się jedne z najbardziej wymagających zawodów na świecie – ENEA IRONMAN 70.3. Gdynia. Firma Wiśniowski ponownie była oficjalnym sponsorem tych triathlonowych zawodów w ramach swojego projektu „BE THE WINNER”.
W piątek 9 sierpnia, blisko 300 dzieci z Polski i zagranicy wzięło udział w zawodach dla najmłodszych WIŚNIOWSKI IRONKIDS Gdynia 2019. Uczestnicy zmagali się w pływaniu oraz bieganiu. Dystanse jakie mieli do pokonania, zostały oczywiście dostosowane do poszczególnych kategorii wiekowych.
Podczas WIŚNIOWSKI IRONKIDS towarzyszyły nam niesamowite emocje. Moment, kiedy dzieci i młodzież z energią stają do rywalizacji, pada sygnał startu i wszyscy mali zawodnicy wbiegają do wody, a rodzice kibicują im tak głośno, że słychać ich w całej Gdyni, to chwila nie do opisania. Rodzice, zaszczepiając w tak młodych zawodnikach pasję do sportu, przekazują im ponadczasowe wartości i pomagają budować silny charakter. Sponsoring to nie tylko logotypy na banerach – to przede wszystkim potężne pozytywne emocje i promocja dobrych wzorców. Jako marka WIŚNIOWSKI, chcemy być częścią takich wydarzeń. Chcemy wspierać ludzi ze stali, chcemy wspierać sporty, które wzbudzają wiele emocji, a zawody WIŚNIOWSKI IRONKIDS i ENEA IRONMAN GDYNIA w całej swojej okazałości dostarczają takich doświadczeń – mówi Irmina Długopolska, Menedżer ds. Sponsoringu Sportowego WIŚNIOWSKI.
W sobotę i niedzielę rywalizowali dorośli. W głównym wyścigu ENEA IRONMAN 70.3 GDYNIA zwyciężył Niemiec Jan Frodeno, który trasę 1,9 km w pływaniu, 90,2 km na rowerze i 21,1 km biegiem, pokonał w niewiarygodnym wręcz czasie 3 godzin, 39 minut i 35 sekund. Osiągnął on wynik o ponad 8 minut lepszy od rekordu trasy, który do 11 sierpnia wynosił 3:47:40.
Więcej o zaangażowaniu firm naszej branży w sport: