W miniony weekend odbyły się Klubowe Mistrzostwa Polski w piłce nożnej roczników 2008, 2009, 2010, 2011, 2012. Impreza, której sponsorem była firma Nice Polska, odbyła się na Stadionie Śląskim w Chorzowie.
Tegoroczne mistrzostwa to już piąta edycja turnieju najmłodszych roczników, tak jak w poprzednich latach impreza swoim zasięgiem objęła cały kraj. Dzięki udziałowi w Klubowych Mistrzostwach Polski młodzi zawodnicy mogli doświadczać emocji, jakie towarzyszą rozgrywkom piłkarskim na najwyższym poziomie.
W zawodach poprzedzających wielki finał wzięło udział 180 drużyn z całego kraju, a łączna liczba zawodników przekroczyła 2500 młodych adeptów piłki nożnej.
W dwóch kategoriach najlepsze okazało się Zagłębie Lubin, które triumfowało w rocznikach 2009 i 2011. Wśród najstarszych (rocznik 2008) wygrali zawodnicy czeskiego Hradec Kralove, którzy w finale pokonali wspomniane Zagłębie Lubin 2:0, pokazując zdecydowanie najlepszy futbol. W roczniku 2010 nie było mocnych na Wisłę Kraków, a największą niespodzianką turnieju byli piłkarze małego klubu Baszta Rytwiany, zwycięzcy rocznika 2012.
Nice to marka od lat obecna w polskiej piłce. Oprócz budowania wizerunku sponsora sportu firma chce również zaakcentować swoją obecność w zdecydowanie bardziej społecznych działaniach, ważnych dla młodych ludzi dopiero wchodzących w świat sportu. Dlatego podejmują inicjatywy, dzięki którym dają szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciakom, które w sporcie odnalazły swoją pasję. Nice Polska ma również nadzieję, że wspierając przedsięwzięcia takie jak KMP, przyczynią się nie tylko do przygotowania tych młodych ludzi do piłkarskiej kariery, ale i do dorosłego życia.
Więcej o zaangażowaniu firm naszej branży w sport: