Hensfort wygrał z Reprezentacją Artystów Polskich

Autor: |Data publikacji:

Z okazji Dnia Dziecka na stadionie miejskim w Przemyślu odbył się całodzienny piknik rodzinny, którego punktem kulminacyjnym był wielki mecz piłkarski pomiędzy Reprezentacją Artystów Polskich, a Reprezentacją Przemyśla. Sponsorem strategicznym wydarzenia był HENSFORT, którego przedstawiciele także wystąpili w Meczu Gwiazd.

Dzień Dziecka zorganizowany przez Stowarzyszenie Zmieniamy Przemyśl był jednym z największych wydarzeń w Przemyślu w przeciągu kilku ostatnich lat. Oprócz całodziennych atrakcji i pokazów dla dzieci, mieszkańcy Przemyśla mogli na żywo zobaczyć gwiazdy filmu, teatru oraz sportu.

-Jestem niezmiernie szczęśliwa, że udało nam się zorganizować w Przemyślu imprezę gromadzącą tak dużą frekwencję. Bardzo dziękuję firmie HENSFORT oraz lokalnym sponsorom, którzy przyczynili się do tego, że Reprezentacja Artystów Polskich przyjechała do naszego miasta i dała wiele radości jego mieszkańcom – mówi Agnieszka Dominiak, pomysłodawczyni wydarzenia.

Mecz zgromadził na stadionie ponad 4-tysięczną widownie, która po końcowym gwizdku mogła świętować zwycięstwo Reprezentacji Przemyśla. Drużyna dowodzona przez trio: Grzegorz Lato, Jan Domarski oraz Władysław Andruszewski pokonała gości 5:3, kończąc tym samym serię zwycięstw popularnego RAP-u.

RAP w silnym składzie

Goście przybyli do Przemyśla w swoim najmocniejszym składzie, w którym wystąpili m.in. Piotr Świerczewski, Rafał Mroczek, Jarosław Jakimowicz, Tomasz Schimscheiner, Bilguun Ariunbaatar czy Gabor Jędrzejewski. 

W przemyskiej drużynie HENSFORT reprezentowali: Paweł Zatorski – Dyrektor Handlowy, Jacek Wach – Dyrektor ds. Marketingu, Kamil Baran – Kierownik Logistyki oraz Paweł Rząsa -Specjalista ds. PR i reklamy.

Jako HENSFORT zawsze staramy się pomagać lokalnym stowarzyszeniom w inicjatywach, które łączą mieszkańców miasta i pozwalają na miłe i aktywne spędzenie czasu. W naszym zespole wystąpili zawodnicy z różnych firm, branż i instytucji, ale zwyciężyliśmy jako Przemyśl i to uznaję za wielki sukces tego przedsięwzięcia – mówi Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu HENSFORT.

W ciągu dnia mieszkańcy Przemyśla mogli również spotkać się z zespołami sportowymi sponsorowanymi przez HENSFORT. Drużyna futbolu amerykańskiego Przemyśl Bears, żużlowcy Spartan Przemyśl, rowerzyści downhillowi Metod Mates oraz piłkarska drużyna Orlik HENSFORT Przemyśl przez cały dzień pokazywali swoje talenty oraz zachęcali do dołączenia do swych sekcji.

Więcej o zaangażowaniu firm naszej branży w sport: