Sponsoring sportowy od firm z branży stolarki

Autor: |Data publikacji:

Polska branża stolarki okiennej od dawna angażuje się w sponsoring sportowy, wspierając nie tylko rodzimych sportowców czy lokalne kluby, ale także zespoły polonijne za granicą. W ostatnim czasie kilku producentów poinformowało o podjęciu nowych współprac oraz przedłużeniu dotychczasowych kontraktów.

Sponsoring sportowy przynosi firmom wiele korzyści, zarówno wizerunkowych, jak i biznesowych. Przedsiębiorstwa, które decydują się na wsparcie sportowców, zyskują nie tylko większą rozpoznawalność wśród odbiorców lecz także budują swój pozytywny wizerunek. Co ważne inwestują nie tylko w sporty czy drużyny odnoszące spektakularne sukcesy, lecz także wspierają wiele lokalnych inicjatyw.

sponsoring sportowy PLS KRISHOME
Sponsoring sportowy Krishome dla Polskiej Ligi Siatkówki trwa nieprzerwanie od 2019 r. Fot. Krishome

Krishome przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie Polskiej Ligi Siatkówki

Od 2019 roku Krishome angażuje się w sponsoring sportowy polskiej siatkówki. Firma właśnie poinformowała o przedłużeniu umowy obejmującej wsparcie rozgrywek. Przez najbliższe dwa sezony elementy charakterystyczne dla marki będzie można oglądać na boiskach, w digitalu i social mediach przy najważniejszych wydarzeniach siatkarskich. PlusLiga, gdzie zobaczymy aż 19. medalistów olimpijskich, startuje w weekend 13-15 września 2024 roku. Pozostałe wydarzenia to Tauron Liga i zaplecze PlusLigi, a także Tauron Puchar Polski Kobiet i Mężczyzn czy AL-KO Superpuchary Polski. Umowa przedłużająca współpracę została podpisana przez Karola Krysińskiego – prezesa zarządu Krishome oraz Artura Popko, prezesa Polskiej Ligi Siatkówki.

Fakro sponsoring sportowy Wisłoka Chicago
Fakro aktywnie wspiera piłkarzy – właśnie została partnerem strategicznym polonijnego klubu piłkarskiego KS Wisłoka Chicago. Fot. Fakro

Fakro partnerem strategicznym klubu KS Wisłoka Chicago

Firma Fakro, która jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, teraz wpiera także młodych zawodników w Chicago. Spółka została partnerem strategicznym polonijnego klubu piłkarskiego KS Wisłoka Chicago. Oficjalne podpisanie dokumentów odbyło się 22 marca 2024 roku w siedzibie firmy w Addison. Klub powstał z inicjatywy sympatyków Wisłoki Dębica. Jest to najmłodsza i jedna z najszybciej rozwijających się polonijnych drużyn piłkarskich w Stanach Zjednoczonych. Dzięki wsparciu Fakro, młodzi piłkarze Wisłoka Soccer Academy, do której uczęszczają zawodnicy w wieku nawet 4 lat, zyskali m.in. nowe stroje w biało-zielonych barwach. Już 18 sierpnia odbędzie się pierwszy inauguracyjny mecz biało-zielonych – mistrza poprzedniego sezonu zasadniczego. Zawodnicy rozpoczną tym samym nowy sezon ligi międzystanowej UPSL Midwest Central.

Sponsoring sportowy Kaemde – firma wspiera drużynę seniorów MLKS Tucholanka

Kaemde poinformowało w swoich mediach społecznościowych o objęciu wsparciem drużyny z Tucholi. Na początku sierpnia firma została ona sponsorem tytularnym klubu Tucholanka. Już wcześniej angażowała się ona w sponsoring sportowy klubu na poziomie młodzieżowym. Nowa nazwa drużyny, która w sezonie 2024/2025 znowu zagra w A będzie nosić nazwę MLKS Tucholanka Kaemde Tuchola. W poprzednim sezonie drużyna zajęła w lidze 9. miejsce (na 15 drużyn)

Tour de Pologne – tam oglądamy logo Drutexu i Deceunincka

Drutex aktywnie uczestniczy w sponsoringu sportowym, w tym roku po raz kolejny został Oficjalnym Sponsorem, Oficjalnym Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu” oraz Oficjalnym Partnerem Logistycznym 81. Tour de Pologne. Firma już tradycyjnie zapewnia logistykę, angażując w nią część swojej floty. Przed samym wyścigiem zajęła się transportem  zaprojektowanych z myślą o kolarstwie płotów oraz totemów ostrzegawczych.

Na trasach Tour de Pologne można również oglądać drużynę Alpecin-Deceuninck, w której startują Silvan Dillier, Timo Kielich, Senne Leysen, Lars Boven, Nicola Conci, Jensen Plowright i Ramon Sinkeldam.

Drutex wspiera też m.in. Wyścig Narodów, który jest częścią prestiżowego cyklu UCI Nations Cup U23. W bieżącym roku firma była także partnerem drugiej edycji Tour de Pologne Women. Dodatkowo Drutex sponsoruje transmisje telewizyjne meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Angażuje się ponadto w rozwój żużla, od wielu lat wspierając zawody Golden Boy Trophy, gdzie rywalizują młodzi zawodnicy z krajów europejskich. Drutex wspiera Motor Lublin, obecnego mistrza Polski, w którego barwach startuje Bartosz Zmarzlik – wielokrotny mistrz świata.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".