Spektakularne wzrosty w MFO

Autor: |Data publikacji:

MFO podało wstępne wyniki za trzeci kwartał tego roku. Firma zanotowała bardzo duże wzrosty wartości ze sprzedaży, znacznie wzrósł również zysk.

MFO poinformowało o wstępnych wynikach z działalności za trzy kwartały 2021 r. Firma dostarcza m.in. wzmocnienia do stolarki otworowej. W okresie od stycznia do końca września spółka podliczyła, że wartość sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniosła 733,78 mln zł. Jest to wzrost o ponad 128 proc. w stosunku do wartości bazowej, czyli średniej osiągniętej w porównywalnym okresie w ciągu ostatnich trzech latach!

Spółka podliczyła także zysk na działalności operacyjnej, czyli EBIT. W okresie dziewięciu miesięcy w tym roku wartość EBIT wyniosła 144,03 mln zł. MFO podliczyło, że to daje wzrost o ponad 503 proc. w porównaniu do wartości bazowej. Natomiast zysk netto od stycznia do końca września w tym roku wyniósł 115,03 mln zł. W tym wypadku jest to wzrost o 484 proc. w stosunku do wartości bazowej.

Zarząd spółki informuje, że są to wstępne dane, pełen raport zostanie opublikowany pod koniec listopada. W przypadku MFO warto zauważyć, że istotną rolę na wyniki handlowe miały dynamicznie rosnące ceny metali w tym roku.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".