Spektakularne wzrosty w MFO

Autor: |Data publikacji:

MFO podało wstępne wyniki za trzeci kwartał tego roku. Firma zanotowała bardzo duże wzrosty wartości ze sprzedaży, znacznie wzrósł również zysk.

MFO poinformowało o wstępnych wynikach z działalności za trzy kwartały 2021 r. Firma dostarcza m.in. wzmocnienia do stolarki otworowej. W okresie od stycznia do końca września spółka podliczyła, że wartość sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniosła 733,78 mln zł. Jest to wzrost o ponad 128 proc. w stosunku do wartości bazowej, czyli średniej osiągniętej w porównywalnym okresie w ciągu ostatnich trzech latach!

Spółka podliczyła także zysk na działalności operacyjnej, czyli EBIT. W okresie dziewięciu miesięcy w tym roku wartość EBIT wyniosła 144,03 mln zł. MFO podliczyło, że to daje wzrost o ponad 503 proc. w porównaniu do wartości bazowej. Natomiast zysk netto od stycznia do końca września w tym roku wyniósł 115,03 mln zł. W tym wypadku jest to wzrost o 484 proc. w stosunku do wartości bazowej.

Zarząd spółki informuje, że są to wstępne dane, pełen raport zostanie opublikowany pod koniec listopada. W przypadku MFO warto zauważyć, że istotną rolę na wyniki handlowe miały dynamicznie rosnące ceny metali w tym roku.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.