SŁOWIŃSCY: zwiększenie mocy produkcyjnych

Autor: |Data publikacji:

Słowińscy ze Słupcy to producent stolarki z drewna, ale także aluminiowej i z PCW. Firma dynamicznie się rozwija, dlatego padła decyzja o rozbudowie i powiększeniu mocy produkcyjnych.

Firma Słowińscy zdecydowała się o powiększeniu swoich mocy produkcyjnych. Będzie to możliwe po postawieniu nowej hali. Właśnie trwa jej budowa. Inwestycja rozpoczęła się w kwietniu, a jej zakończenie planowane jest w styczniu przyszłego roku. Firma zakłada, że produkcja w nowym obiekcie ruszy w czerwcu 2019 r. Nowa hala będzie miała powierzchnię 5 tys. m2, a dzięki jej otwarciu łączna powierzchnia zakładu zwiększona zostanie ponad dwukrotnie.

Nowa fabryka zostanie oddana do użytku już w styczniu 2019 r.

Część frontowa nowego budynku zostanie przeznaczona na biura działu technologicznego oraz sprzedaży. Natomiast w części produkcyjnej wytwarzana będzie stolarka drewniana i drewniano-aluminiowa. Jeśli chodzi o stary budynek fabryczny, to będzie on przeznaczony na dział aluminium i PCW.

Zabytkowy dom w Aberdeen w Szkocji ma zamontowane okna firmy Słowińscy.

Słowińscy około 70 proc. swoich wyrobów eksportuje. Jednym z krajów, do których trafiają okna i drzwi ze Słupcy to Wielka Brytania. Firma ostatnio dostarczyła okna do zabytkowego budynku w Aberdeen w Szkocji. Okna musiały spełnić wysokie wymagania lokalnych władz.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.