Ślady włamań już w mediach

Autor: |Data publikacji:

We współpracy z Policją i Służbą Więzienną program Dom Bezpieczny rozpoczął dzisiaj kolejny etap pracy nad budowaniem świadomości zagrożenia włamaniem. „Ślad włamania” to temat spotkania z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, którzy wcielają się w rolę śledczych, szukając śladów działalności włamywaczy. Bo jedna rzecz to zabezpieczyć się przed włamaniem, a druga, to potrafić się odnaleźć, gdy do takiego włamania już dojdzie – mówili przedstawiciele Programu w dzisiejszym porannym paśmie informacyjnym TVP.

Włamywacze pozostawiają po sobie wiele śladów. Odciski palców, uszkodzone okna i drzwi, bałagan w domu, ale przede wszystkim ślad w psychice swoich ofiar – mówią do dziennikarzy. – Najbezpieczniejsze miejsce na świecie, rodzinny dom, staje się miejscem, do którego wtargnął przestępca; chodził po pokoju dziecka, dotykał prywatnych rzeczy domowników i… pozostawił trwały ślad w ich świadomości. I właśnie po to, żeby nie przeżywać takiej traumy, warto wcześniej zabezpieczyć swój dom – dodają.

Więcej na temat zabezpieczeń znaleźć można będzie w dzisiejszej prasie, programach telewizyjnych i na portalach. W każdym czasie natomiast sięgnąć można po informacje na portalu DomBezpieczny.com. Tam także znajduje się lista Salonów Bezpiecznych – miejsc, w których spotkać można doradców w zakresie zabezpieczeń.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".