Sieć Vox wciąż rozwija się dynamicznie

Autor: |Data publikacji:

Grupa Vox, do której należą sklepy z meblami i drzwiami, miniony rok zalicza do udanych. Udało się otworzyć wiele nowych placówek, w tym również Salon Wirtualny, a sieć zanotowała wyraźny wzrost sprzedaży.

Sieć Vox dynamicznie się rozwija, szczególnie wiele salonów powstało w 2019 i 2020 r. Obecnie pod szyldem Vox działa 160 placówek handlowych, a 128 pracują na zasadzie franczyzy. W ostatnich dwóch latach nowe salony powstały w Elblągu, Nowym Sączu, Nysie, Olsztynie, Ostrowcu Świętokrzyskim i Wołominie. Natomiast gruntownemu remontowi poddane zostały sklepy w Lesznie, Głogowie, Poznaniu i Jankach.

W minionym roku sieć sklepów odnotowała także dwucyfrowy wzrost przychodów ze sprzedaży. Wiele salonów działa jako samodzielne punkty handlowe, poza centrami handlowymi. W 2020 r. taka lokalizacja okazała się dla firmy atutem. Sklepy mogły działać w okresie, gdy na duże galerie handlowe nałożone były ograniczenia w działalności. Część sklepów Vox odnotowała w tym czasie wzrost liczby klientów i zamówień.

Mariusz Hołowaty, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Vox:

Pomimo ograniczeń nałożonych na handel w czasie lockdownów, rok 2020 był dla nas bardzo dobry. Zanotowaliśmy dwucyfrowy wzrost wielkości sprzedaży, podnosząc jednocześnie rentowność. Salony, które w marcu i kwietniu 2020 r. pracowały w ograniczonym zakresie zanotowały lekkie spadki sprzedaży, ale z nawiązką odrobiły to w miesiącach letnich. Można powiedzieć, że VOX to franczyza odporna na pandemię. Dynamika sprzedaży w sieci franczyzowej była jeszcze większa niż w sieci własnej. Mamy teraz więcej zapytań od potencjalnych partnerów i pracujemy nad kolejnymi trzema otwarciami sklepów. Ponadto wspieramy sklepy stacjonarne działaniami online.

Vox w II kwartale uruchomił platformę Wirtualny Salon. Jest to strona internetowa, która pełni funkcję sklepu internetowego, katalogu, wirtualnej strefy doradcy i konfiguratora wnętrz. Jest to narzędzie, które pomogło połączyć klientów robiących zakupy online z doradcami w konkretnym salonie. Vox to sieć sklepów, która jako jedna z pierwszych od wielu lat oferuje także swoje produkty – przede wszystkim drzwi wewnętrzne w sklepie internetowym.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.