Rekordowe wyniki eksportowe notuje w tym roku przemyski Hensfort, największy odbiorca systemów Deceunincka w Polsce. Jak poinformowano właśnie, sprzedaż na najważniejszych rynkach europejskich wzrosła tu o 40 proc.
Producent z Przemyśla, firma o 20-letnim doświadczeniu, zamknął miniony rok przychodami przekraczającymi 100 mln zł. Nie gorzej zaczął się obecny sezon. Szczególne profity przyniosła sprzedaż eksportowa, obecna już na 12 rynkach w Europie i Ameryce. Od 15 lat marka Hensfort obecna jest także w Niemczech, gdzie po 3 miesiącach tego roku odnotowała wzrost sprzedaży o 30 proc. Zdaniem kierownika działu niemieckiego, pani Eweliny Tais, jest to efekt wysokiej jakości produktów, ale też bardzo dobrych relacji z klientami. Owocuje tu praca okresu pandemii, kiedy firma pokazała, że można na nią liczyć także w najtrudniejszych momentach.
Przy tej okazji Andrzej Mazur, dyrektor handlowy Hensfort, powiedział:
Rok 2021 i początek 2022 to znaczne zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych. Opieramy się już nie tylko na krajach, w których budujemy pozycję od lat, ale również umacniamy się w nowych regionach, których perspektywy inwestycyjne na kolejne lata wydają się być niezwykle interesujące. Naszą siłę widzę przede wszystkim w zaufaniu jakie na przestrzeni lat zdobyliśmy u naszych klientów jak również w bogatej ofercie, w której główną rolę stanowią innowacyjne i jakościowe produkty.
Zobacz również
Znamy laureatów Builder Super Power 2025
Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Rok 2021 i początek 2022 to znaczne zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych. Opieramy się już nie tylko na krajach, w których budujemy pozycję od lat, ale również umacniamy się w nowych regionach, których perspektywy inwestycyjne na kolejne lata wydają się być niezwykle interesujące. Naszą siłę widzę przede wszystkim w zaufaniu jakie na przestrzeni lat zdobyliśmy u naszych klientów jak również w bogatej ofercie, w której główną rolę stanowią innowacyjne i jakościowe produkty.

