Selena chce ochronić miejsca pracy

Autor: |Data publikacji:

Grupa Selena ochroniła dotąd około 600 miejsc pracy – poinformował Krzysztof Domarecki, prezes firmy, podczas wizyty minister pracy w zakładzie w Dzierżonowie. 

Zakład Libra w Dzierżoniowie zwiedziła 8 czerwca Marlena Maląg, minister rodziny, pracy i polityki społecznej, której towarzyszył Jarosław Kresa, wojewoda dolnośląski. Gości oprowadzał po fabryce Krzysztof Domarecki, prezes Seleny. W Librze produkowane są kleje i uszczelniacze marki Tytan. Produkty z Dzierżoniowa są eksportowane m.in. do Kataru, Korei Południowej czy Indii. W okresie pandemii fabryka zderzyła się z ograniczeniami w działalności. Selena otrzymała wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej, dzięki czemu udało się zachować miejsca pracy w polskich zakładach produkcyjnych, m.in. we wspomnianej fabryce w Dzierżoniowie.

Prezes Seleny podkreślał:

W Librze zatrudniamy 114 pracowników i zgodnie z polityką zarządu zakład nie przeprowadzał zwolnień w okresie pandemii. Tym bardziej cieszymy się ze spotkania z panią minister i z możliwości bezpośredniej rozmowy na temat wsparcia gospodarki w tym szczególnym momencie. Dzięki rządowej pomocy łącznie w Grupie Selena ochroniliśmy prawie 600 miejsc pracy. Chociaż nie wszystkie spółki są objęte tarczą – efekt ten zamierzamy utrzymać w skali globalnej.

Selena ma obecnie 35 spółek w 17 krajach na świecie. Zakłady produkcyjne znajdują się w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji, Hiszpanii i Kazachstanie. Krzysztof Domarecki przedstawił pani Minister inne rządowe programy pomocowe z których dotychczas skorzystała Selena w Europie, USA i w Chinach.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.