Saint-Gobain podsumował pierwszy kwartał tego roku. Francuski koncern odnotował w tym okresie spadki, choć były też pozytywne sygnały na rynku.
Saint-Gobain podliczył wyniki z pierwszego kwartału. Wartość sprzedaży była niestety niższa o niecałe 6 proc. Wartość sprzedaży w tym roku wyniosła 11,35 mld euro w stosunku do 12,4 mld euro w pierwszym kwartale roku 2023. Ten gorszy obecnie wynik był spowodowany przede wszystkim niskim popytem w segmencie nowego budownictwa w Europie. Jednak spadki były zrównoważone przez wzrosty odnotowane w obu Amerykach i w Azji Pacyficznej.
W Europie spadek w wartości sprzedaży wyniósł aż ponad 10 proc., z kolei jeśli chodzi o wolumen, to był on niższy o ponad 8 proc. Jednak w krajach Europy Wschodniej Saint-Gobain odnotował drugi z rzędu kwartał, w którym rośnie sprzedaż pod kątem wolumenu. Spółka spodziewa się, że w kolejnych miesiącach w Europie rynek remontowy pozostanie stabilny, odporny na spadki, natomiast sytuacja w nowym budownictwie wciąż będzie trudna.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


