Schüco i Dormakaba łączą siły

Autor: |Data publikacji:

Firmy Dormakaba i Schüco ogłosiły strategiczne partnerstwo. Wspólnie chcą rozwijać projekty związane z digitalizacją i kontrolą dostępu. Będą też integrować swoje oprogramowanie.

W lipcu 2022 roku Schüco i Dormakaba podpisały umowę o współpracy strategicznej, w ramach której chcą rozwijać wspólnie projekty związane z digitalizacją oraz kontrolą dostępu. Pierwszy efektem kooperacji ma być integracja ekosystemu EntriWorX od Dormakaby z narzędziem do konfiguracji i obliczeń SchüCal od Schüco. Wspólne dzieło będzie skierowane zarówno do prywatnego sektora mieszkaniowego jak i do zastosowań komercyjnych.

Obie firmy zamierzają również współpracować w zakresie fizycznych produktów oraz optymalizować współpracę za pomocą interfejsów cyfrowych. Pierwsze efekty wspólnych prac rozwojowych partnerów mają zostać zaprezentowane na rynku jesienią 2022 r. podczas różnych targów branżowych oraz w kwietniu 2023 r. na targach BAU w Monachium.

Jim-Heng Lee, dyrektor generalny Dormakaba:

Z Schüco mamy po swojej stronie wiodącego partnera branżowego, który napędza cyfryzację i może wykorzystać nasze mocne strony w zakresie kontroli dostępu i rozwiązań drzwiowych, aby zaoferować swoim klientom wyjątkową wartość dodaną. Razem z Schüco ułatwiamy życie naszym klientom i łączymy naszą wiedzę cyfrową. Rezultatem tego partnerstwa będzie najnowocześniejsze środowisko planowania i ekosystem cyfrowy, aby zwiększyć wydajność naszych klientów.

Andreas Engelhardt, partner zarządzający Schüco, dodaje:

Dormakaba to kolejny ekspert, z którym możemy współpracować, aby uczynić życie inteligentniejszym. Nasze dwie firmy łączą swoje doświadczenie, aby promować wiedzę techniczną i synergię w rozwoju zorientowanych na design i inteligentnych systemów drzwiowych. Z niecierpliwością czekamy na wspólne działania.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.