Sieć sklepów PSB rozwija się mimo pandemii. Otwierane są nowe sklepy Mrówka, a markety od początku roku zanotowały w sumie 17-proc. wzrost wartości sprzedaży.
Grupa PSB od początku roku otworzyła 14 nowych sklepów PSB Mrówka. Podczas pandemii trudno było wykonywać inwestycje, część projektów została odłożona z pierwszego półrocza, dlatego PSB planuje otwarcie kilku nowych marketów do końca tego roku. Obecnie w sieci działa 320 sklepów Mrówka, które zajmują łącznie ok. 426 tys. mkw. PSB policzyło, że w Mrówkach zaopatruje się ok. 3,5 mln gospodarstw domowych na wsiach i w małych miasteczkach.

Sklepy Mrówka łącznie w ciągu siedmiu miesięcy osiągnęły wzrost sprzedaży na poziomie 17 proc. Dobre wyniki to efekt kilku czynników. Wciąż zwiększa się liczba nowych marketów budowlanych, poza tym w minionym półroczu w sklepach widać było większe zainteresowanie materiałami budowlanymi potrzebnymi do przeprowadzenia remontu. Były to najczęściej remonty wykonywane w domach i mieszkaniach przez indywidualnych klientów.
W sklepach sieci Mrówka można kupić m.in. drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, bramy, okna dachowe, akcesoria do okien i drzwi, a także chemię budowlaną i narzędzia budowlane. Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w Czersku, Dęblinie, Garwolinie, Krotoszynie, Leżajsku, Lubawce, Łobzie, Łyszkowicach, Nowej Sarzynie, Skarżysko-Kamiennej, Śremie, Trzebnicy, Wagańcu i Zgierzu.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


