Rośnie sprzedaż w sieci PSB Mrówka

Autor: |Data publikacji:

Sieć sklepów PSB rozwija się mimo pandemii. Otwierane są nowe sklepy Mrówka, a markety od początku roku zanotowały w sumie  17-proc. wzrost wartości sprzedaży.

Grupa PSB od początku roku otworzyła 14 nowych sklepów PSB Mrówka. Podczas pandemii trudno było wykonywać inwestycje, część projektów została odłożona z pierwszego półrocza, dlatego PSB planuje otwarcie kilku nowych marketów do końca tego roku. Obecnie w sieci działa 320 sklepów Mrówka, które zajmują łącznie ok. 426 tys. mkw. PSB policzyło, że w Mrówkach zaopatruje się ok. 3,5 mln gospodarstw domowych na wsiach i w małych miasteczkach.

Sklepy Mrówka łącznie w ciągu siedmiu miesięcy osiągnęły wzrost sprzedaży na poziomie 17 proc. Dobre wyniki to efekt kilku czynników. Wciąż zwiększa się liczba nowych marketów budowlanych, poza tym w minionym półroczu w sklepach widać było większe zainteresowanie materiałami budowlanymi potrzebnymi do przeprowadzenia remontu. Były to najczęściej remonty wykonywane w domach i mieszkaniach przez indywidualnych klientów.

W sklepach sieci Mrówka można kupić m.in. drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, bramy, okna dachowe, akcesoria do okien i drzwi, a także chemię budowlaną i narzędzia budowlane. Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w Czersku, Dęblinie, Garwolinie, Krotoszynie, Leżajsku, Lubawce, Łobzie, Łyszkowicach, Nowej Sarzynie, Skarżysko-Kamiennej, Śremie, Trzebnicy, Wagańcu i Zgierzu.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.