Rośnie sprzedaż w sieci PSB Mrówka

Autor: |Data publikacji:

Sieć sklepów PSB rozwija się mimo pandemii. Otwierane są nowe sklepy Mrówka, a markety od początku roku zanotowały w sumie  17-proc. wzrost wartości sprzedaży.

Grupa PSB od początku roku otworzyła 14 nowych sklepów PSB Mrówka. Podczas pandemii trudno było wykonywać inwestycje, część projektów została odłożona z pierwszego półrocza, dlatego PSB planuje otwarcie kilku nowych marketów do końca tego roku. Obecnie w sieci działa 320 sklepów Mrówka, które zajmują łącznie ok. 426 tys. mkw. PSB policzyło, że w Mrówkach zaopatruje się ok. 3,5 mln gospodarstw domowych na wsiach i w małych miasteczkach.

Sklepy Mrówka łącznie w ciągu siedmiu miesięcy osiągnęły wzrost sprzedaży na poziomie 17 proc. Dobre wyniki to efekt kilku czynników. Wciąż zwiększa się liczba nowych marketów budowlanych, poza tym w minionym półroczu w sklepach widać było większe zainteresowanie materiałami budowlanymi potrzebnymi do przeprowadzenia remontu. Były to najczęściej remonty wykonywane w domach i mieszkaniach przez indywidualnych klientów.

W sklepach sieci Mrówka można kupić m.in. drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, bramy, okna dachowe, akcesoria do okien i drzwi, a także chemię budowlaną i narzędzia budowlane. Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w Czersku, Dęblinie, Garwolinie, Krotoszynie, Leżajsku, Lubawce, Łobzie, Łyszkowicach, Nowej Sarzynie, Skarżysko-Kamiennej, Śremie, Trzebnicy, Wagańcu i Zgierzu.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".