Vivento zalicza miniony rok do bardzo udanych. Jak podliczyła firma, wzrost wartości sprzedaży był dwucyfrowy.
Vivento podsumowało, że rok 2020 był dla firmy bardzo dobry pod względem handlowym. Jak ocenia dyrektor handlowy firmy, sprzedaż była wyższa w stosunku do 2019 r. o ok. 40 proc., co oznacza, że przekroczyła wartość 60 mln zł. Miniony sezon, tak jak dla wielu innych firm w przemyśle, był nietypowy. Rok zaczął się od bardzo dobrych wyników handlowych, a już w marcu nastąpiło załamanie związane z obostrzeniami. Tej sytuacji nikt się nie spodziewał, wiec sprzedaż drastycznie spadła. Jednak już od maja nastąpiło odbicie i ta wzrostowa tendencja trwała już do końca roku.
Vivento znalazło się w zestawieniu największych firm segmentu „drzwi drewniane”, jaki opublikowany zostanie w lutowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe. Firma jest producentem przede wszystkim drzwi i ościeżnic. Początkowo producent działał pod nazwą Sękpol. Z czasem firma rozwijała się, rozpoczęła także sprzedaż poza granice Polski. W 2016 r. producent zdecydował się na zmianę nazwy marki i identyfikacji wizualnej. Marka Sękpol została zastąpiona marką Vivento. Od 2017 r. firma rozpoczęła sprzedaż do Ameryki Północnej. Produkty Vivento można dzisiaj kupić w dwóch placówkach handlowych w Stanach Zjednoczonych: w Chicago i Nowym Jorku.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".