Dobroplast wprowadza duże zmiany w komunikacji marketingowej jednej ze swoich podstawowych marek w portfolio, czyli okien dachowych Skylight. Nowe logo, nowe materiały informacyjne oraz spójność z identyfikacją wizualną firmy, to główne założenia rebrandingu.
Firma Dobroplast wprowadza duże zmiany w swojej marce okien dachowych Skylight. W 2020 r. chce wprowadzić nowości technologiczne do swoich produktów, a w tym skupia się na zmianach marketingowych. Najbardziej widoczną nowością jest zmiana logotypu. Jego nowa wersja jest spójna wizualnie z logotypem firmy Dobroplast oraz markami okien elewacyjnych tego przedsiębiorstwa.
Firma przygotowała również nowe materiały marketingowe, w tym katalog oraz cennik okien dachowych. Nowa wersja katalogu jest dostępna zarówno w formie drukowanej, jak i online. Na potrzeby tego wydawnictwa firma przygotowała nowe zdjęcia produktowe. Odświeżono również treść materiałów marketingowych, które mają jeszcze bardziej podkreślać zalety użytkowania i aspekty wizualne okien Skylight.
Dobroplast przygotował też nowe ekspozytory dla okien dachowych, które wkrótce pojawią się w punktach sprzedaży partnerów handlowych. Jak przekonują przedstawiciele firmy, taka ekspozycja produktów ułatwi klientom świadomy wybór okien marki Skylight, gdyż będą oni mogli sami sprawdzić ich funkcjonalność, czy wygodę użytkowania.
Dobroplast niedawno uruchomił też swój pełnoprawny sklep internetowy, umożliwiający konfigurację okien, drzwi balkonowych oraz tarasowych jak i płacenie za towar online. To pierwsza tak zaawansowana inicjatywa e-commerce w branży stolarki. Szczegółowo na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Branża aluminium spotka się w Krakowie. Konferencja Aluminium 2025 już w przyszłym tygodniu
Już 9 i 10 czerwca w krakowskim Centrum Konferencyjnym Fabryczna odbędzie się kolejna edycja konferencji „Aluminium 2025. Trendy. Innowacje. Technologie”.
Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”
W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.
Targi Window Tech Expo 2025 już w przyszłym tygodniu
W czerwcu Nadarzyn znajdzie się w centrum zainteresowania branży stolarki okiennej. Zbliżają się targi Window Tech Expo 2025.