Rewolucja marketingowa marki okien dachowych Dobroplastu

Autor: |Data publikacji:

Dobroplast wprowadza duże zmiany w komunikacji marketingowej jednej ze swoich podstawowych marek  w portfolio, czyli okien dachowych Skylight. Nowe logo, nowe materiały informacyjne oraz spójność z identyfikacją wizualną firmy, to główne założenia rebrandingu.

Firma Dobroplast wprowadza duże zmiany w swojej marce okien dachowych Skylight. W 2020 r. chce wprowadzić nowości technologiczne do swoich produktów, a w tym skupia się na zmianach marketingowych. Najbardziej widoczną nowością jest zmiana logotypu. Jego nowa wersja jest spójna wizualnie z logotypem firmy Dobroplast oraz markami okien elewacyjnych tego przedsiębiorstwa.

Firma przygotowała również nowe materiały marketingowe, w tym katalog oraz cennik okien dachowych. Nowa wersja katalogu jest dostępna zarówno w formie drukowanej, jak i online. Na potrzeby tego wydawnictwa firma przygotowała nowe zdjęcia produktowe. Odświeżono również treść materiałów marketingowych, które mają jeszcze bardziej podkreślać zalety użytkowania i aspekty wizualne okien Skylight.

Dobroplast przygotował też nowe ekspozytory dla okien dachowych, które wkrótce pojawią się w punktach sprzedaży partnerów handlowych. Jak przekonują przedstawiciele firmy, taka ekspozycja produktów ułatwi klientom świadomy wybór okien marki Skylight, gdyż będą oni mogli sami sprawdzić ich funkcjonalność, czy wygodę użytkowania.

Dobroplast niedawno uruchomił też swój pełnoprawny sklep internetowy, umożliwiający konfigurację okien, drzwi balkonowych oraz tarasowych jak i płacenie za towar online. To pierwsza tak zaawansowana inicjatywa e-commerce w branży stolarki. Szczegółowo na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".