Rewolucja marketingowa marki okien dachowych Dobroplastu

Autor: |Data publikacji:

Dobroplast wprowadza duże zmiany w komunikacji marketingowej jednej ze swoich podstawowych marek  w portfolio, czyli okien dachowych Skylight. Nowe logo, nowe materiały informacyjne oraz spójność z identyfikacją wizualną firmy, to główne założenia rebrandingu.

Firma Dobroplast wprowadza duże zmiany w swojej marce okien dachowych Skylight. W 2020 r. chce wprowadzić nowości technologiczne do swoich produktów, a w tym skupia się na zmianach marketingowych. Najbardziej widoczną nowością jest zmiana logotypu. Jego nowa wersja jest spójna wizualnie z logotypem firmy Dobroplast oraz markami okien elewacyjnych tego przedsiębiorstwa.

Firma przygotowała również nowe materiały marketingowe, w tym katalog oraz cennik okien dachowych. Nowa wersja katalogu jest dostępna zarówno w formie drukowanej, jak i online. Na potrzeby tego wydawnictwa firma przygotowała nowe zdjęcia produktowe. Odświeżono również treść materiałów marketingowych, które mają jeszcze bardziej podkreślać zalety użytkowania i aspekty wizualne okien Skylight.

Dobroplast przygotował też nowe ekspozytory dla okien dachowych, które wkrótce pojawią się w punktach sprzedaży partnerów handlowych. Jak przekonują przedstawiciele firmy, taka ekspozycja produktów ułatwi klientom świadomy wybór okien marki Skylight, gdyż będą oni mogli sami sprawdzić ich funkcjonalność, czy wygodę użytkowania.

Dobroplast niedawno uruchomił też swój pełnoprawny sklep internetowy, umożliwiający konfigurację okien, drzwi balkonowych oraz tarasowych jak i płacenie za towar online. To pierwsza tak zaawansowana inicjatywa e-commerce w branży stolarki. Szczegółowo na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

 

Zobacz również

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.