Rewolucja marketingowa marki okien dachowych Dobroplastu

Autor: |Data publikacji:

Dobroplast wprowadza duże zmiany w komunikacji marketingowej jednej ze swoich podstawowych marek  w portfolio, czyli okien dachowych Skylight. Nowe logo, nowe materiały informacyjne oraz spójność z identyfikacją wizualną firmy, to główne założenia rebrandingu.

Firma Dobroplast wprowadza duże zmiany w swojej marce okien dachowych Skylight. W 2020 r. chce wprowadzić nowości technologiczne do swoich produktów, a w tym skupia się na zmianach marketingowych. Najbardziej widoczną nowością jest zmiana logotypu. Jego nowa wersja jest spójna wizualnie z logotypem firmy Dobroplast oraz markami okien elewacyjnych tego przedsiębiorstwa.

Firma przygotowała również nowe materiały marketingowe, w tym katalog oraz cennik okien dachowych. Nowa wersja katalogu jest dostępna zarówno w formie drukowanej, jak i online. Na potrzeby tego wydawnictwa firma przygotowała nowe zdjęcia produktowe. Odświeżono również treść materiałów marketingowych, które mają jeszcze bardziej podkreślać zalety użytkowania i aspekty wizualne okien Skylight.

Dobroplast przygotował też nowe ekspozytory dla okien dachowych, które wkrótce pojawią się w punktach sprzedaży partnerów handlowych. Jak przekonują przedstawiciele firmy, taka ekspozycja produktów ułatwi klientom świadomy wybór okien marki Skylight, gdyż będą oni mogli sami sprawdzić ich funkcjonalność, czy wygodę użytkowania.

Dobroplast niedawno uruchomił też swój pełnoprawny sklep internetowy, umożliwiający konfigurację okien, drzwi balkonowych oraz tarasowych jak i płacenie za towar online. To pierwsza tak zaawansowana inicjatywa e-commerce w branży stolarki. Szczegółowo na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

 

Zobacz również

MADE Expo 2025: innowacja i zrównoważony rozwój

MADE Expo 2025: innowacja i zrównoważony rozwój

Targi MADE Expo 2025 odbędą się w dniach 19–22 listopada 2025 roku, w centrum wystawienniczym Fiera Milano Rho w Mediolanie. "Forum Branżowe" objęło patronat medialny nad tym wydarzeniem.

Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025

Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025

Rozpoczęły się dwutygodniowe targi Arbonia Next2025, w których Grupa prezentuje swoje rozwiązania dostawcom, dystrybutorom oraz klientom. Tuż przed wydarzeniem Grzegorz Białczak, zarządzający Arbonią w Europie Środkowo-Wschodniej, został członkiem zarządu Invado.

Lista 100 najbogatszych Polaków

Lista 100 najbogatszych Polaków

Miesięcznik "Forbes" opublikował w ostatnim czasie ranking "Lista 100 najbogatszych Polaków 2025”. Znajdują się na niej również osoby ze świata stolarki.