Renolit inwestuje i podaje wyniki handlowe

Autor: |Data publikacji:

Renolit zwiększa swoje zaangażowanie w kierunku zrównoważonego rozwoju i inwestuje w moce produkcyjne. Firma podała także wyniki za rok finansowy 2022.

Renolit podejmuje wiele działań w kierunku zrównoważonego rozwoju. Firma podpisała m.in. zobowiązanie z Circular Plastics Alliance (CPA), w ramach którego 10 mln ton plastiku  ma ponownie wykorzystać w europejskiej gospodarce do 2025 r. Obecnie w zakładzie w Wormacji w Niemczech poddaje recyklingowi odpady z tworzyw sztucznych powstałych podczas procesu produkcyjnego.

Wyniki sprzedaży za ub.r.

Renolit podsumował również swój finansowy rok 2022. Firma zamknęła ten okres sprzedażą w wysokości 1,366 mld euro. Oddziały handlowe rozmieszczone są w dwudziestu krajach, natomiast produkcja odbywa się w ponad trzydziestu zakładach. Firma specjalizująca się w produkcji folii do stolarki zatrudnia ok. 5 tys. pracowników. Siedzibę ma w Wormacji, niedaleko od Frankfurtu nad Menem.

Nowa inwestycja

Dostawca folii pod koniec sierpnia otworzył także w amerykańskim oddziale w La Porte nową linię do kalandrowania (obróbki powierzchni) folii z PCW. W uroczystości otwarcia inwestycji uczestniczył zarząd Renolitu wraz z burmistrzem miasta La Porte i przedstawicielami stanu Indiana. Linia jest odpowiedzią na rosnący popyt na folie. Dzięki tej inwestycji będzie możliwe także zwiększenie udziału w rynku amerykańskim.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.