Renolit zwiększa swoje zaangażowanie w kierunku zrównoważonego rozwoju i inwestuje w moce produkcyjne. Firma podała także wyniki za rok finansowy 2022.
Renolit podejmuje wiele działań w kierunku zrównoważonego rozwoju. Firma podpisała m.in. zobowiązanie z Circular Plastics Alliance (CPA), w ramach którego 10 mln ton plastiku ma ponownie wykorzystać w europejskiej gospodarce do 2025 r. Obecnie w zakładzie w Wormacji w Niemczech poddaje recyklingowi odpady z tworzyw sztucznych powstałych podczas procesu produkcyjnego.
Wyniki sprzedaży za ub.r.
Renolit podsumował również swój finansowy rok 2022. Firma zamknęła ten okres sprzedażą w wysokości 1,366 mld euro. Oddziały handlowe rozmieszczone są w dwudziestu krajach, natomiast produkcja odbywa się w ponad trzydziestu zakładach. Firma specjalizująca się w produkcji folii do stolarki zatrudnia ok. 5 tys. pracowników. Siedzibę ma w Wormacji, niedaleko od Frankfurtu nad Menem.
Nowa inwestycja
Dostawca folii pod koniec sierpnia otworzył także w amerykańskim oddziale w La Porte nową linię do kalandrowania (obróbki powierzchni) folii z PCW. W uroczystości otwarcia inwestycji uczestniczył zarząd Renolitu wraz z burmistrzem miasta La Porte i przedstawicielami stanu Indiana. Linia jest odpowiedzią na rosnący popyt na folie. Dzięki tej inwestycji będzie możliwe także zwiększenie udziału w rynku amerykańskim.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".