Saint-Gobain podsumował pierwszy kwartał pod względem handlowym. Francuski koncern odnotował rekordowy wzrost na poziomie 14,3 proc. względem roku 2020.
Saint-Gobain podliczył, że przychody ze sprzedaży w I kwartale tego roku wyniosły 10,37 mld euro w porównaniu do 9,36 mld w roku ubiegłym. Jest to wzrost o 14,3 proc., jednak spółka przyznaje, że dane w tym roku są tak dobre ze względu na niską bazę porównawczą w 2020 r. To w tym okresie pojawiły się obostrzenia związane z Covid-19. Spółka przyznaje, że na początku tego roku widać dużą dynamikę wzrostu we wszystkich segmentach, do których firma dostarcza swoje produkty. Szczególnie duży wzrost widoczny był na rynku remontowym w Europie i budowlanym w obu Amerykach i Azji Pacyficznej.

W Północnej Europie, a więc w krajach nordyckich, Niemczech i Wschodniej Europy wzrost był na poziomie 5,1 proc.. Natomiast jeśli chodzi o porównanie do roku 2019, to wzrost był na poziomie 4,8 proc. Ten region Europy nie był mocno dotknięty restrykcjami w 2020 r. związanymi z pandemią, dlatego baza, do której porównywane są obecne wyniki jest stosunkowo wysoka.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


