Sprzedaż nawiewników z funkcją czyszczenia powietrza bije rekordy popularności. Świadczyć o tym mogą wyniki firm – to wzrosty sprzedaży o kilkaset procent.
Nawiewniki z funkcją czyszczenia powietrza pojawiły się na rynku kilka lat temu. Jednak ich sprzedaż co roku się zwiększa, dynamika jest bardzo wysoka, bo osiąga kilkaset procent. Brevis z Krakowa, to jedna z firm, która notuje tak dobre wyniki. Najbardziej popularny w tej firmie jest nawiewnik Insolio, wyposażony w filtr czyszczący powietrze. To wyrób, który także nie wymaga frezowania, by go zamontować. Firma ocenia, że w minionym roku sprzedaż tego nawiewnika w porównaniu do 2018 wzrosła o 640 proc.
Inny dostawca, Brookvent, na początku minionego roku wprowadził na rynek nawiewnik NovaAir z funkcją czyszczenia powietrza. Okazało się, że nawiewnik cieszył się popularnością także wiosną i latem, w związku z sezonem pylenia drzew i krzewów. Filtr w nawiewniku oczyszcza powietrze z pyłków, kurzu, spalin, grzybów i bakterii. NovaAir pojawił się na rynku w styczniu ubiegłego roku, więc nie można zaprezentować dynamiki sprzedaży w latach 2018-2019, niemniej jednak w lutym 2020 r. Brookvent zanotował wzrost sprzedaży filtra o kilkaset procent w stosunku do analogicznego miesiąca w roku ubiegłym.
Nawiewniki z funkcją filtra są obecnie jednym z możliwych sposobów na poprawienie jakości powietrza we wnętrzu mieszkania. I choć producenci nawiewników oceniają, że samo urządzenie na oknie jest za małe do tego, by całkowicie oczyścić powietrze, bo wymagane są tu dodatkowe instalacje filtrujące, jak oczyszczacze, to z pewnością nawiewnik stanowi pierwsza zaporę przed zanieczyszczeniem. To ważny argument dla klientów, którzy decydują się na instalacje nawiewnika.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.