PSB zdecydowało się wprowadzić nowy rodzaj placówek handlowych, będzie to PSB Mrówka Express. W sklepach znajdą się również produkty z grupy stolarki.
Grupa PSB zapowiedziała, że chce być blisko klienta, jednocześnie w naszym kraju wciąż jest niewystarczająca liczba sklepów z materiałami budowlanymi. Dlatego firma uznała, że wypełni tę lukę wprowadzając nowy rodzaj punktów handlowych – PSB Mrówka Express. Będą to sklepy wpisane w koncepcję miasta 15-minutowego, czyli znajdującego się bardzo blisko klienta.
Jak informuje nas PSB, w Mrówka Express asortyment może się trochę różnić w zależności od regionu. Właściciel punktu dostosowuje ofertę do potrzeb lokalnego rynku, bo wie najlepiej, na jakie produkty jest zbyt. W poszczególnych placówkach mogą więc także pojawić się produkty i akcesoria z grupy stolarki otworowej.

Nowy format placówki handlowej to sklep niskobudżetowy, kompaktowy i ułatwiający klientom szybkie zakupy. Pierwszy sklep został otwarty pod koniec kwietnia tego roku w Szczecinie. Klientom jest w nim proponowane także fachowe doradztwo.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


