PSB utworzy sieć sklepów w nowym formacie – Mrówka Express

Autor: |Data publikacji:

PSB zdecydowało się wprowadzić nowy rodzaj placówek handlowych, będzie to PSB Mrówka Express. W sklepach znajdą się również produkty z grupy stolarki.

Grupa PSB zapowiedziała, że chce być blisko klienta, jednocześnie w naszym kraju wciąż jest niewystarczająca liczba sklepów z materiałami budowlanymi. Dlatego firma uznała, że wypełni tę lukę wprowadzając nowy rodzaj punktów handlowych – PSB Mrówka Express. Będą to sklepy wpisane w koncepcję miasta 15-minutowego, czyli znajdującego się bardzo blisko klienta.

Jak informuje nas PSB, w Mrówka Express asortyment może się trochę różnić w zależności od regionu. Właściciel punktu dostosowuje ofertę do potrzeb lokalnego rynku, bo wie najlepiej, na jakie produkty jest zbyt. W poszczególnych placówkach mogą więc także pojawić się produkty i akcesoria z grupy stolarki otworowej.

Mrowka Express_Szczecin

Nowy format placówki handlowej to sklep niskobudżetowy, kompaktowy i ułatwiający klientom szybkie zakupy. Pierwszy sklep został otwarty pod koniec kwietnia tego roku w Szczecinie. Klientom jest w nim proponowane także fachowe doradztwo.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".