PSB utworzy sieć sklepów w nowym formacie – Mrówka Express

Autor: |Data publikacji:

PSB zdecydowało się wprowadzić nowy rodzaj placówek handlowych, będzie to PSB Mrówka Express. W sklepach znajdą się również produkty z grupy stolarki.

Grupa PSB zapowiedziała, że chce być blisko klienta, jednocześnie w naszym kraju wciąż jest niewystarczająca liczba sklepów z materiałami budowlanymi. Dlatego firma uznała, że wypełni tę lukę wprowadzając nowy rodzaj punktów handlowych – PSB Mrówka Express. Będą to sklepy wpisane w koncepcję miasta 15-minutowego, czyli znajdującego się bardzo blisko klienta.

Jak informuje nas PSB, w Mrówka Express asortyment może się trochę różnić w zależności od regionu. Właściciel punktu dostosowuje ofertę do potrzeb lokalnego rynku, bo wie najlepiej, na jakie produkty jest zbyt. W poszczególnych placówkach mogą więc także pojawić się produkty i akcesoria z grupy stolarki otworowej.

Mrowka Express_Szczecin

Nowy format placówki handlowej to sklep niskobudżetowy, kompaktowy i ułatwiający klientom szybkie zakupy. Pierwszy sklep został otwarty pod koniec kwietnia tego roku w Szczecinie. Klientom jest w nim proponowane także fachowe doradztwo.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.