PSB: ceny stolarki rosną

Autor: |Data publikacji:

PSB podał informacje na temat zmian cen na materiały budowlanych w październiku. W sklepach PSB ceny wzrosły w większości grupach produktowych.

PSB podał dane dotyczące zmian cen na materiały budowlane w październiku. W tym miesiącu, w porównaniu do roku ubiegłego firma zanotowała, że ceny wzrosły w 19 grupach produktowych. Przede wszystkim są to materiały budowlane do ścian i kominów – o 16,6 proc. oraz drewno i płyty OSB – o 14 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na produkty w tej grupie wzrosła o 2,3 proc.

PSB porównało również ceny od początku roku do końca października z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W tym czasie ceny wzrosły w 18 grupach towarowych. Najbardziej podrożały płyty OSB i drewno – o 31 proc. oraz wyroby do ścian i kominów – o 13,1 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na nią jest wyższa o 1,7 proc. w porównaniu z 2017 r.

Uroczyste otwarcie sklepu Mrówka w Czarnkowie.

Ponadto sieć sklepów z materiałami budowlanymi i do ogrodów PSB powiększyła się ostatnio o kolejną placówkę. W Czarnkowie otwarty został pod koniec września sklep Mrówka. Ma on powierzchnię 2,25 tys. m2, a pracuje w nim 25 osób.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.