PSB: ceny stolarki rosną

Autor: |Data publikacji:

PSB podał informacje na temat zmian cen na materiały budowlanych w październiku. W sklepach PSB ceny wzrosły w większości grupach produktowych.

PSB podał dane dotyczące zmian cen na materiały budowlane w październiku. W tym miesiącu, w porównaniu do roku ubiegłego firma zanotowała, że ceny wzrosły w 19 grupach produktowych. Przede wszystkim są to materiały budowlane do ścian i kominów – o 16,6 proc. oraz drewno i płyty OSB – o 14 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na produkty w tej grupie wzrosła o 2,3 proc.

PSB porównało również ceny od początku roku do końca października z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W tym czasie ceny wzrosły w 18 grupach towarowych. Najbardziej podrożały płyty OSB i drewno – o 31 proc. oraz wyroby do ścian i kominów – o 13,1 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to cena na nią jest wyższa o 1,7 proc. w porównaniu z 2017 r.

Uroczyste otwarcie sklepu Mrówka w Czarnkowie.

Ponadto sieć sklepów z materiałami budowlanymi i do ogrodów PSB powiększyła się ostatnio o kolejną placówkę. W Czarnkowie otwarty został pod koniec września sklep Mrówka. Ma on powierzchnię 2,25 tys. m2, a pracuje w nim 25 osób.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".