Profine zadowolony z tegorocznych wyników

Red.: |Data publikacji:

Profine zalicza minione półrocze do udanych. Firma świętowała w tym okresie także 125-rocznicę marki Kömmerling.

Pierwsze półrocze to okres cechujący się małą stabilnością w branży stolarki otworowej. Według Jacka Dygi, dyrektora handlowego Profine w naszym kraju, na początku roku firma odnotowała kontynuację z poprzedniego sezonu ogromnego popytu na swoje produkty. Wartość przychodów ze sprzedaży była wyższa o ok. 20 proc. w stosunku do roku 2021. Jednocześnie na rynku surowców pojawiła się pewna stabilizacja.

Jacek Dyga jednak przyznaje:

Stabilizacja ta została jednak przerwana tragicznymi wydarzeniami w Ukrainie, które wznowiły zawirowania na rynku surowców.

Profine ocenia, że sprzedaż pod koniec półrocza utrzymywała się nadal na wysokim poziomie, jednak na rynkach europejskich zaczął być odczuwalny spadek zamówień. Według firmy, klienci będą teraz rozważniej podchodzić do zakupów i zwracać większą uwagę na jakość okien i ich właściwości energooszczędne.

Pod koniec pierwszego półrocza firma obchodziła także dużą uroczystość. Marka Kömmerling, pod którą oferowane są systemy okienno-drzwiowe, istnieje już 125 lat na rynku. Firma opracowała także nową identyfikację wizualną oraz hasło reklamowe. Obecny slogan brzmi „Today for tomorrow”.

 

Nowy logotyp

 

Zobacz również

Pierwsi dilerzy stolarki zostaną doradcami ds. dotacji!

Pierwsi dilerzy stolarki zostaną doradcami ds. dotacji!

Za nami pierwszy kurs egzaminacyjny, organizowany przez Koalicję Termomodernizację. Udział w nim wzięło ponad 60 przedstawicieli handlowych i dilerów branży stolarki.

Dilerzy Eko-Okien zwiększą swoją sprzedaż w roku 2023

Dilerzy Eko-Okien zwiększą swoją sprzedaż w roku 2023

Kornickie Eko-Okna, lider rynku stolarki w Polsce, przygotowuje się do startu projektu, który pozwoli dystrybutorom zwiększyć sprzedaż produktów stolarki otworowej w 2023 roku.

Rynek chemii budowlanej w 2022 r. i prognozy rozwoju

Rynek chemii budowlanej w 2022 r. i prognozy rozwoju

Wartość sprzedaży produktów w grupie chemii budowlanej w 2022 r. była wyższa o ok. 5 proc. Dane na temat rocznych wyników przedstawiła właśnie agencja IBP Research.

1