Profine zalicza minione półrocze do udanych. Firma świętowała w tym okresie także 125-rocznicę marki Kömmerling.
Pierwsze półrocze to okres cechujący się małą stabilnością w branży stolarki otworowej. Według Jacka Dygi, dyrektora handlowego Profine w naszym kraju, na początku roku firma odnotowała kontynuację z poprzedniego sezonu ogromnego popytu na swoje produkty. Wartość przychodów ze sprzedaży była wyższa o ok. 20 proc. w stosunku do roku 2021. Jednocześnie na rynku surowców pojawiła się pewna stabilizacja.
Jacek Dyga jednak przyznaje:
Stabilizacja ta została jednak przerwana tragicznymi wydarzeniami w Ukrainie, które wznowiły zawirowania na rynku surowców.
Profine ocenia, że sprzedaż pod koniec półrocza utrzymywała się nadal na wysokim poziomie, jednak na rynkach europejskich zaczął być odczuwalny spadek zamówień. Według firmy, klienci będą teraz rozważniej podchodzić do zakupów i zwracać większą uwagę na jakość okien i ich właściwości energooszczędne.
Pod koniec pierwszego półrocza firma obchodziła także dużą uroczystość. Marka Kömmerling, pod którą oferowane są systemy okienno-drzwiowe, istnieje już 125 lat na rynku. Firma opracowała także nową identyfikację wizualną oraz hasło reklamowe. Obecny slogan brzmi „Today for tomorrow”.

Tagi
Jacek DygaKömmerlinglogotyp. identyfikacja wizualnaPeter Mrosikprofile z PCWProfinerocznicasystemy okiennesystemy z PCWZobacz również
Ruszyła 28. edycja konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
28. edycja Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.” już się rozpoczęła. Nowe i modernizowane inwestycje można zgłaszać do 29 lutego 2024 r.
Yawal otwiera showroom w Warszawie
7 grudnia firma Yawal dokonała uroczystego otwarcia nowoczesnego showroomu zlokalizowanego w Warszawie na terenie Centrum Praskiego „Koneser”. Wśród zaproszonych gości znalazła się też redakcja „Forum Branżowego”.
NorDan zwiększy wydajność produkcji
NorDan w dwóch zakładach w Polsce zainstalował nowy system informatyczny, który ma wpłynąć na zwiększenie efektywności produkcji.