Profine i Delta Dore nawiązują partnerstwo strategiczne

Autor: |Data publikacji:

Grupa Profine, jeden z niemieckich dostawców systemów profili okiennych z PCW, oraz francuska Grupa Delta Dore, uznany w Europie dostawca rozwiązań dla inteligentnego domu, nawiązały partnerstwo strategiczne. 

Od lewej: Pascal Portelli, dyrektor generalny Grupy Delta Dore, oraz Peter Mrosik, właściciel i dyrektor generalny Grupy Profine.

Podstawowym celem współpracy jest stworzenie dodatkowego potencjału sprzedażowego dla klientów Profine poprzez zapewnienie im łatwego dostępu do produktów smart home. Najważniejszym zakresem współpracy są kwestie związane z bezpieczeństwem okien i drzwi. Produkty Grupy Delta Dore, które oprócz bezpieczeństwa oferują również zwiększoną efektywność energetyczną, będą oferowane klientom za pośrednictwem marki Kömmerling.

Oficjalnie współpracę potwierdzili 13 stycznia 2024 roku dyrektorzy generalni obu firm. Natomiast ogłoszenie partnerstwa będzie miało miejsce w marcu podczas targów Fensterbau Frontale. Wówczas Profine oraz Delta Dore zaprezentują w swoich stoiskach wspólne eksponaty z inteligentnymi rozwiązaniami.

Grupa Delta Dore ma 6 spółek zależnych, we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Grupa Profine jest reprezentowana w naszym kraju przez Profine Polska, jedynego dystrybutora marek  KBE, Kömmerling oraz Trocal.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.