
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w 105 krajach.
Artykuły o firmie
Widoczny wzrost sprzedaży
Opinia dyrektora Kołodzieja z Pilkington IGP potwierdza diagnozę analityków Centrum Analiz Branżowych, że po dobrym dla branży I kwartale przyszedł gorszy kwiecień i maj, ale już w czerwcu zamówień zaczęło znowu przybywać.
Nowa rzeczywistość w firmach produkcyjnych
Pandemia koronawirusa na nowo zdefiniowała sposób, w jaki będzie funkcjonowała większość przedsiębiorstw. Zmieniły się nie tylko sposoby wykonywania obowiązków zawodowych oraz zasady pracy, ale też potrzeby pracowników.
Interaktywne lustra trendem we współczesnej aranżacji wnętrz
Jednym z kierunków, który zyskuje w ostatnich latach na popularności w projektowaniu wnętrz, jest wykorzystywanie przedmiotów codziennego użytku w nowy sposób. Takim rozwiązaniem są m.in. interaktywne lustra, które pojawiają się coraz częściej w miejscach publicznych, takich jak hotele czy lotniska. Po tego rodzaju produkty sięgają także klienci indywidualni, którzy cenią sobie innowacyjne rozwiązania wpisujące się w koncepcję smart home.