Aluplast Sp. z o.o. to Polska spółka utworzona w 1995 roku w Poznaniu. Zatrudniała na początku swojej działalności 8 osób i osiągnęła obrót na poziomie 4 mln PLN. Obecnie firma zatrudnia ok. 400 osób i realizuje obroty na poziomie ok. 400 mln PLN. Na powierzchni ponad 60 000 m2 powstał nowoczesny zakład produkcyjny, a ciągłe inwestycje w bazę technologiczną gwarantują najwyższy poziom techniczny oferowanych rozwiązań. Osiemnaście lat aktywności firmy aluplast w naszym kraju pokazuje, że konsekwentnie realizowana prorozwojowa polityka może gwarantować długookresowy sukces.
To właśnie bogactwo oferty i jej innowacyjność są jedną z przyczyn osiągnięcia przez firmę aluplast pozycji lidera w Polsce. Praktycznie co roku wprowadzane są na rynek nowe rozwiązania, umożliwiające zwiększanie konkurencyjności współpracujących z nami producentów okien. Potwierdzeniem tego faktu są wyniki, realizowanych od kilku lat przez Centrum Analiz Branżowych, badań opinii producentów okien o dostawcach profili PVC. Firma aluplast jest w nich najwyżej oceniania w kategoriach: najszersza oferta, oferta o najlepszej relacji ceny do jakości oraz najbardziej innowacyjna firma
Artykuły o firmie
Montaż superszczelnych drzwi przesuwnych Roto i Aluplast na żywo
Pokazy montażu przesuwnych drzwi tarasowych Smart-slide z okuciem Roto Patio Inowa będą jedną z atrakcji tegorocznej MONTERIADY na targach BUDMA. Prowadzona na żywo prezentacja przybliży korzyści i praktyczne aspekty związane ze szczelnością, obsługą i regulacją innowacyjnego rozwiązania. Wspólne pokazy firm Aluplast i Roto odbywać się będą, codziennie w dniach 4-7 lutego 2020 r. w hali 5.
Aluplast partnerem Monteriady 2020 podczas targów Budma 2020
Chcielibyśmy zaprosić Państwa na wydarzenie specjalne – MONTERIADA 2020, podczas Targów Budma, gdzie po raz pierwszy zaprezentujemy profesjonalny montaż najnowszego, nagrodzonego Złotym Medalem MTP 2020 modelu przesuwnych drzwi tarasowych aluplast SMART-SLIDE.
Profile Aluplastu najbardziej znane wśród inwestorów
Badanie znajomości marki wśród klientów indywidualnych jest pewnego rodzaju miernikiem skuteczności naszych działań komunikacyjnych kierowanych do tej grupy – podsumowuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast.