Producenci coraz aktywniejsi w mediach społecznościowych

Autor: |Data publikacji:

Aktywność producentów stolarki w mediach społecznościowych po raz kolejny została wzięta pod lupę. Tym razem na podium znaleźli się Velux, Eko-Okna, OknoPlus i Drutex.

W grupie „top liderów” aktywności w mediach społecznościowych nastąpiła zmiana w porównaniu do poprzednich badań. Oprócz Veluxa, Eko-Okien i Drutexu znalazł się tutaj również OknoPlus. Dane zostały zebrane na podstawie aktywności w kwietniu przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).

Pierwszą pozycję zajmuje Velux z 4,5 tys. interakcjami na Facebooku. Co warte podkreślenia, firma ma też największą grupę fanów – to 898 tys. Analitycy podkreślają, że podtrzymuje ona stały poziom zaangażowania użytkowników, co świadczy o dobrze prowadzonej komunikacji w mediach społecznościowych.

Velux
fot. Velux

Drugie miejsce w gronie liderów zajmują Eko-Okna, które osiągnęły w kwietniu 3,6 tys. interakcji i opublikowały najwięcej postów – 23. Na trzeciej pozycji jest OknoPlus. Firma osiągnęła 1,8 tys. interakcji i ma 39 tys. fanów, a w kwietniu do dołączyło do nich 345 kolejnych. Tyle samo – 1,8 tys. interakcji osiągnął Drutex, który zajmuje więc tę samą pozycję. Producent z Bytowa ma 29 tys. fanów.

Jeśli chodzi o liderów zaangażowania, to wyróżniają się tu Eko-Okna. Producent zdołał osiągnąć 180 komentarzy pod swoimi postami, były także 554 udostępnienia. Dobry rezultat osiągnęli także Wikęd i Drutex – obie firmy po 269, Krishome – 177 i Petecki – 146 udostępnień. Analitycy podkreślają, że producenci okien nie tylko są aktywni w mediach społecznościowych, ale dostarczają też treści, które są wartościowe dla użytkowników i ich angażują.

Zobacz również

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.

XXXIV edycja Forum 100 za nami

XXXIV edycja Forum 100 za nami

XXXIV edycja Forum 100 odbyła się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie i po raz kolejny zgromadziła liderów branży stolarki otworowej. Tym razem tematem przewodnim była ekspansja na rynek amerykański.

Forum Branżowe 04.2025

Forum Branżowe 04.2025

Podczas wczorajszego Forum 100 swoją premierę miał najnowszy numer magazynu "Forum Branżowe". Gościem wydania jest Krzysztof Domarecki, główny akcjonariusz Grupy Selena.