Producenci coraz aktywniejsi w mediach społecznościowych

Autor: |Data publikacji:

Aktywność producentów stolarki w mediach społecznościowych po raz kolejny została wzięta pod lupę. Tym razem na podium znaleźli się Velux, Eko-Okna, OknoPlus i Drutex.

W grupie „top liderów” aktywności w mediach społecznościowych nastąpiła zmiana w porównaniu do poprzednich badań. Oprócz Veluxa, Eko-Okien i Drutexu znalazł się tutaj również OknoPlus. Dane zostały zebrane na podstawie aktywności w kwietniu przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).

Pierwszą pozycję zajmuje Velux z 4,5 tys. interakcjami na Facebooku. Co warte podkreślenia, firma ma też największą grupę fanów – to 898 tys. Analitycy podkreślają, że podtrzymuje ona stały poziom zaangażowania użytkowników, co świadczy o dobrze prowadzonej komunikacji w mediach społecznościowych.

Velux
fot. Velux

Drugie miejsce w gronie liderów zajmują Eko-Okna, które osiągnęły w kwietniu 3,6 tys. interakcji i opublikowały najwięcej postów – 23. Na trzeciej pozycji jest OknoPlus. Firma osiągnęła 1,8 tys. interakcji i ma 39 tys. fanów, a w kwietniu do dołączyło do nich 345 kolejnych. Tyle samo – 1,8 tys. interakcji osiągnął Drutex, który zajmuje więc tę samą pozycję. Producent z Bytowa ma 29 tys. fanów.

Jeśli chodzi o liderów zaangażowania, to wyróżniają się tu Eko-Okna. Producent zdołał osiągnąć 180 komentarzy pod swoimi postami, były także 554 udostępnienia. Dobry rezultat osiągnęli także Wikęd i Drutex – obie firmy po 269, Krishome – 177 i Petecki – 146 udostępnień. Analitycy podkreślają, że producenci okien nie tylko są aktywni w mediach społecznościowych, ale dostarczają też treści, które są wartościowe dla użytkowników i ich angażują.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.