Aktywność producentów stolarki w mediach społecznościowych po raz kolejny została wzięta pod lupę. Tym razem na podium znaleźli się Velux, Eko-Okna, OknoPlus i Drutex.
W grupie „top liderów” aktywności w mediach społecznościowych nastąpiła zmiana w porównaniu do poprzednich badań. Oprócz Veluxa, Eko-Okien i Drutexu znalazł się tutaj również OknoPlus. Dane zostały zebrane na podstawie aktywności w kwietniu przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).
Pierwszą pozycję zajmuje Velux z 4,5 tys. interakcjami na Facebooku. Co warte podkreślenia, firma ma też największą grupę fanów – to 898 tys. Analitycy podkreślają, że podtrzymuje ona stały poziom zaangażowania użytkowników, co świadczy o dobrze prowadzonej komunikacji w mediach społecznościowych.
Drugie miejsce w gronie liderów zajmują Eko-Okna, które osiągnęły w kwietniu 3,6 tys. interakcji i opublikowały najwięcej postów – 23. Na trzeciej pozycji jest OknoPlus. Firma osiągnęła 1,8 tys. interakcji i ma 39 tys. fanów, a w kwietniu do dołączyło do nich 345 kolejnych. Tyle samo – 1,8 tys. interakcji osiągnął Drutex, który zajmuje więc tę samą pozycję. Producent z Bytowa ma 29 tys. fanów.
Jeśli chodzi o liderów zaangażowania, to wyróżniają się tu Eko-Okna. Producent zdołał osiągnąć 180 komentarzy pod swoimi postami, były także 554 udostępnienia. Dobry rezultat osiągnęli także Wikęd i Drutex – obie firmy po 269, Krishome – 177 i Petecki – 146 udostępnień. Analitycy podkreślają, że producenci okien nie tylko są aktywni w mediach społecznościowych, ale dostarczają też treści, które są wartościowe dla użytkowników i ich angażują.
Zobacz również
NSG Group wstrzyma produkcję szkła float w niemieckim Gladbeck
NSG Group, globalny wytwórca szkła float, ogłosił decyzję o wstrzymaniu produkcji na jednej z dwóch linii w niemieckim zakładzie Gladbeck. Nastąpi to w styczniu 2025 r.
Glastech w nowych rękach
Glastech, należący do tej pory do spółki Lisec, został sprzedany austriackiej Grupie Josko Scheuringer. Transakcja jest elementem długofalowej strategii byłego już właściciela.
Forum Branżowe 10.2024 – czytaj w wersji online
Przedstawiamy październikowy numer „Forum Branżowego”, w którym znajdą się najnowsze informacje z branży. Gościem numeru jest David Nicolas, dyrektor generalny...