Primo Profile od marca ma nowego dyrektora zarządzającego. Został nim Bartłomiej Baudler, który zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Dębskiego.
Polski oddział Primo Profile ma nowego dyrektora zarządzającego. Od marca firmą kieruje Bartłomiej Baudler, zastępując w obowiązkach Krzysztofa Dębskiego, który pełnił funkcję dyrektora przez 22 lata. Jednak Krzysztof Dębski nie żegna się z firmą, gdyż od początku tego roku przeniósł się do Inter Primo A/S – oddziału firmy , który znajduje się w Hamburgu w Niemczech. Zajmuje tam stanowisko dyrektora w segmencie uszczelek.
Nowy dyrektor w Polsce ma bogate doświadczenie menadżerskie. Zanim objął stanowisko kierownicze w Primo Profile był również dyrektorem zarządzającym w firmie Kersten Europe, a także wiceprezesem Polskiej Izby Konstrukcji Stalowych. Studiował w Akademii Ekonomicznej w Krakowie, a także odbył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Primo Profile to producent komponentów do okien i drzwi. Firma ma przede wszystkim bogatą ofertę uszczelek do stolarki. Dla branży proponowane są także profile do montażu okien i drzwi. Primo Profile ma w ofercie także uszczelnienia, które można wykorzystać w domu, do wykończenia podłóg czy mebli w kuchni lub w łazience. Są to materiały trwałe, odporne na wilgoć i pleśń, wykonane z PCW.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".