Pressroom

PREZ-MET: Nitus z technologią PRECISION LINE

PREZ-MET: Nitus z technologią PRECISION LINE

W PREZ-MET nie znamy słowa spowolnienie. Każdy tydzień przynosi nam nowe, pozytywne wieści. Ostatnie dni były dla nas szczególnie owocne.

Czytaj dalej
NOVOFERM: rozwiązania dla Fresh Logistics

NOVOFERM: rozwiązania dla Fresh Logistics

W Novoferm realizujemy wymagające zamówienia i dostarczamy rozwiązania, które spełniają indywidualne potrzeby naszych klientów, m.in. podmiotów z branży logistyczno-przemysłowej.

Czytaj dalej
NICE: Przewodnik po bezpiecznym domu

NICE: Przewodnik po bezpiecznym domu

Potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa w naszych domach stale rośnie, zwłaszcza w kontekście następstw po pandemii. Globalny kryzys zdrowotny radykalnie zmienił codzienne nawyki konsumentów.

Czytaj dalej
PRESS GLASS świętuje 10-lecie akcji Sport and Support

PRESS GLASS świętuje 10-lecie akcji Sport and Support

W miniony weekend firma Press Glass wzięła udział w Biegu Częstochowskim, podczas którego świętowaliśmy 10-lecie akcji Sport and Support.

Czytaj dalej
DECEUNINCK: Kampania na rzecz zrównoważonego rozwoju

DECEUNINCK: Kampania na rzecz zrównoważonego rozwoju

Deceuninck rozpoczyna kampanię wizerunkową „Każde okno ma znaczenie”, aby szerzej rozpowszechnić swoją strategię zrównoważonego rozwoju.

Czytaj dalej
YAWAL: Za nami dni otwarte w warszawskim showroomie

YAWAL: Za nami dni otwarte w warszawskim showroomie

W dniach od 20 do 25 maja 2024 roku Yawal przeprowadził wydarzenie „Dni otwarte Showroomu w Warszawie”, aby goście mogli na żywo zobaczyć nasze systemy i konstrukcje aluminiowe.

Czytaj dalej
R&D TECH z nowym kierownikiem sprzedaży

R&D TECH z nowym kierownikiem sprzedaży

Z przyjemnością informujemy, że do zespołu R&D Tech dołączył nowy kierownik sprzedaży, Arkadiusz Miler.

Czytaj dalej
GEZE: Szkolenie w ramach Akademii GEZE

GEZE: Szkolenie w ramach Akademii GEZE

Firma GEZE zaprasza na szkolenie stacjonarne w ramach Akademii GEZE. Termin: 24. czerwca 2024, godz. 9.00-16.00

Czytaj dalej
WIŚNIOWSKI: O marketingu w branży budowlanej

WIŚNIOWSKI: O marketingu w branży budowlanej

Zakończyła się kolejna już, XIV edycja Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanej przez POID. Prestiżowe spotkanie przedstawicieli branży stało się miejscem wymiany myśli i dialogu firm i instytucji branży stolarki budowlanej. Nie zabrakło w nim partnera wydarzenia – marki WIŚNIOWSKI.

Czytaj dalej