Pressroom
ALIPLAST: system VS600 do konstrukcji przesuwnych
Aliplast oferuje nowy system VS600, przeznaczony do projektowania pionowych konstrukcji przesuwnych. Ma podwyższoną izolacyjność termiczną i schowany wewnątrz profilu napęd, z funkcją uchylania, która ułatwia czyszczenie przeszklenia od zewnątrz.
Czytaj dalejVETROTECH: otwarcie nowej linii produkcyjnej w Namysłowie
20 marca 2019 r. firma Vetrotech Saint-Gobain zainaugurowała uruchomienie nowej linii produkcyjnej w swoim zakładzie w Namysłowie. Linia jest w całości przeznaczona do produkcji szkła ognioochronnego Contraflam®.
Czytaj dalejAIB: głównym partnerem X Kongresu Stolarki Polskiej
AIB, firma specjalizująca się w produkcji innowacyjnych rozwiązań izolacyjnych, została ponownie Partnerem Kongresu Stolarki Polskiej. Tegoroczna, jubileuszowa odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 23-24 maja 2019 roku w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.
Czytaj dalejDECEUNINCK: nowy magazyn w Jasinie
Deceuninck zakończył inwestycję w Jasinie koło Poznania, tuż obok siedziby firmy. Powstała hala magazynowa o powierzchni ponad 9000 m2, z przylegającym do niej budynkiem biurowo-technicznym (prawie 1000 m2).
Czytaj dalejPETECKI: nowe okucie w ofercie
System okuć Roto NX w ofercie firmy Petecki to nowoczesna technologia, która sprzyja wielofunkcyjności okna. Dzięki jego zastosowaniu jest możliwe bezpieczne wietrzenie mieszkania.
Czytaj dalejIX Gala Polish Businesswomen Awards zakończona sukcesem
Za nami IX edycja konkursu o tytuł Polish Businesswomen Awards, organizowanego przez redakcję magazynu „Businesswoman & life”!
Czytaj dalejALUPLAST: Nowa wersja skrzydła Ideal 4000
Aluplast oferuje nowy wariant skrzydła aluplast Ideal 4000. Umożliwia on stosowanie energooszczędnych pakietów szybowych o szerokości do 48 mm.
Czytaj dalejDECEUNINCK: nowy menedżer sprzedaży
W marcu 2019 Tomasz Chmielarz objął funkcję menedżera sprzedaży ds. projektów w Inoutic/Deceuninck.
Czytaj dalejNICE: po prostu Nice
“Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice” to tytuł najnowszej kampanii wizerunkowej włoskiej firmy Nice, światowego lidera rynku automatyki dla domu – pierwszej kampanii marketingowej firmy o międzynarodowym zasięgu.
Czytaj dalej