Press Glass wyda 9 mln euro na linie do obróbki szkła

Autor: |Data publikacji:

Press Glass złożył właśnie zamówienie o wartości 9 mln euro w Glastonie. Urządzenia do przetwarzania szkła mają trafić do nowego zakładu produkcyjnego w Litwie.

Glaston poinformował, że w kwietniu otrzymał zamówienie od firmy Press Glass UAB. Jest to należący do grupy Press Glass podmiot, który został oficjalnie zarejestrowany 9 marca tego roku w Litwie. Litewska spółka zbuduje wkrótce nowy zakład produkcyjny, który zlokalizowany będzie na terenie Wolnej Strefy Ekonomicznej w Kownie. Produkty wytwarzane w nowym zakładzie trafią na rynek polski, a także do krajów bałtyckich i do Skandynawii. Firma planuje rozpocząć inwestycję latem tego roku. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Do nowego zakładu Press Glass UAB zamówione zostały m.in. linia do hartowania szła, kilka linii do produkcji szła zespolonego i linia szlifierska. Wartość zamówienia to ok. 9 mln euro. Glaston informuje, że urządzenia dla Press Glassu będą wytwarzane w Finlandii i w Niemczech, a dostarczenie zamówienia planowane jest na pierwszą połowę przyszłego roku.

Glaston, laminacja szkła

Glaston podkreśla, że jest to kolejne zamówienie, które otrzymał od Grupy Press Glass. Obie firmy współpracują ze sobą już od 2003 r. Press Glass planuje wybudować nowy zakład, który ma być jednym z najnowocześniejszych i najbardziej zautomatyzowanych w Europie. 

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.