Press Glass ma aktywa zagraniczne warte ponad 2 miliardy zł

Autor: |Data publikacji:

Press Glass znajduje się w czołówce polskich firm, które rozwijają swój biznes poza naszym krajem. To kolejny rok, gdy producent szyb zajmuje wysokie miejsce w rankingu prywatnych inwestorów za granicą.

Press Glass po raz kolejny znalazł się w grupie 30 największych, prywatnych firm, które inwestują za granicą. W grudniowym „Forbesie” ukazał się właśnie ranking „Polski kapitał, globalne ambicje”. Press Glass zajmuje w zestawieniu 15. pozycję. Wartość aktywów ulokowanych poza Polską dostawcy szyb w 2023 r. wynosi 2,234 mld zł w porównaniu do 1,494 mld zł w roku 2022. Z zestawienia widać, że ta wartość w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o ponad 700 mln zł. Na temat inwestycji zagranicznych Press Glassu w 2022 r. pisaliśmy już TUTAJ.

Siedziba Press Glassu w Konopiskach.

Pierwsze miejsce w rankingu zajmuje spółka LPP z wynikiem 11,853 mld zł, na drugiej pozycji jest Synthos z wartością aktywów zagranicznych wynoszących 10,391 mld zł, a trzeci jest InPost z wartością 8,848 mld zł aktywów zagranicznych. Na liście „Forbesa” notowanych jest 30 firm i właściwie większość z nich zwiększyła wartość swoich aktywów zagranicznych w porównaniu do roku ubiegłego. Wartość zagranicznego biznesu tej trzydziestki to 95 mld zł. Rok wcześniej wynosiła ona ponad 66 mld zł.

Zobacz również

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.

Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”

Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.