Press Glass chce umacniać swoją pozycję w USA

Autor: |Data publikacji:

Press Glass wyposażył swój zakład w USA w nowoczesne linie do obróbki szkła. Dostawcą maszyn jest firma Forel.

Press Glass w swoim zakładzie w Ridgeway w stanie Wirginia w USA zainstalował nowoczesne linie do obróbki szkła. Jest to m.in. linia do szkła izolacyjnego No Limit dostarczona przez włoską firmę Forel. Dzięki niej możliwa jest obróbka szkła o zróżnicowanych wymiarach – od niewielkich formatów po wymiary jumbo, dochodzące do wysokości 3300 mm i długości 6000 mm. Dzięki tej linii Press Glass specjalizuje się w ofercie szkła architektonicznego wymaganego w projektach m.in. komercyjnych.

Peter Zawada, Engineering Investments Project Manager w Press Glass, Rafał Wrona, Special Glass Production Director, Gregg Vanier, Director of Manufacturing and Technology, Maciej Migalski – prezes firmy.

Press Glass przyznaje, że zamierza inwestować w automatyzację procesów produkcyjnych. Zakład w Ridgeway będzie w najbliższej przyszłości rozbudowywany, firma planuje zwiększenie mocy produkcyjnych i umocnienia swojej pozycji na rynku amerykańskim.

Linia do obróbki szkła marki Forel w amerykańskim zakładzie Press Glassu.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.