Veyna pierwsze półrocze zalicza do udanych. Firmie udało się osiągnąć wzrost przychodów, a także wprowadzić kilka modernizacji.
Pierwsze półrocze bieżącego roku Veyna zakończyła wzrostem przychodów ze sprzedaży na poziomie 25 proc. Niemal taki sam poziom wzrostu przedsiębiorstwo zanotowało rok temu, pisaliśmy o tym TUTAJ. W tym półroczu udało się także zakończyć inwestycję, tym razem była to budowa biurowca. Znajdują się w nim pomieszczenia administracyjne, a także powierzchnia przeznaczona na szkolenia. Firma także przeprowadziła w pierwszych miesiącach tego roku rebranding – zmienił się logotyp. Wraz z wprowadzeniem nowego wizerunku, odświeżona została także strona internetowa, gdzie użytkownik ma do dyspozycji m.in. konfigurator oraz wizualizer drzwi. Veyna także zwiększyła swoją aktywność w mediach społecznościowych.
Od początku czerwca dostawca wypełnień drzwiowych przedłużył także gwarancję na swoje produkty do siedmiu lat. Przedsiębiorstwo informuje, że jest jedyne na polskim rynku, które proponuje klientom tak długi okres gwarancyjny. Natomiast trzeci kwartał Veyna zaczęła od dużej wyprzedaży. Firma od połowy sierpnia oferuje wybrane produkty z 50-procentowym rabatem. Są to, jak zapewnia firma, pełnowartościowe panele drzwiowe dostępne od ręki.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.