Veyna pierwsze półrocze zalicza do udanych. Firmie udało się osiągnąć wzrost przychodów, a także wprowadzić kilka modernizacji.
Pierwsze półrocze bieżącego roku Veyna zakończyła wzrostem przychodów ze sprzedaży na poziomie 25 proc. Niemal taki sam poziom wzrostu przedsiębiorstwo zanotowało rok temu, pisaliśmy o tym TUTAJ. W tym półroczu udało się także zakończyć inwestycję, tym razem była to budowa biurowca. Znajdują się w nim pomieszczenia administracyjne, a także powierzchnia przeznaczona na szkolenia. Firma także przeprowadziła w pierwszych miesiącach tego roku rebranding – zmienił się logotyp. Wraz z wprowadzeniem nowego wizerunku, odświeżona została także strona internetowa, gdzie użytkownik ma do dyspozycji m.in. konfigurator oraz wizualizer drzwi. Veyna także zwiększyła swoją aktywność w mediach społecznościowych.
Od początku czerwca dostawca wypełnień drzwiowych przedłużył także gwarancję na swoje produkty do siedmiu lat. Przedsiębiorstwo informuje, że jest jedyne na polskim rynku, które proponuje klientom tak długi okres gwarancyjny. Natomiast trzeci kwartał Veyna zaczęła od dużej wyprzedaży. Firma od połowy sierpnia oferuje wybrane produkty z 50-procentowym rabatem. Są to, jak zapewnia firma, pełnowartościowe panele drzwiowe dostępne od ręki.
Zobacz również
Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy wszystkim naszym Czytelnikom, Partnerom i Przyjaciołom chwil pełnych spokoju, nadziei i radości.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.