Pracowite półrocze w Veynie

Autor: |Data publikacji:

Veyna pierwsze półrocze zalicza do udanych. Firmie udało się osiągnąć wzrost przychodów, a także wprowadzić kilka modernizacji.

Pierwsze półrocze bieżącego roku Veyna zakończyła wzrostem przychodów ze sprzedaży na poziomie 25 proc. Niemal taki sam poziom wzrostu przedsiębiorstwo zanotowało rok temu, pisaliśmy o tym TUTAJ. W tym półroczu udało się także zakończyć inwestycję, tym razem była to budowa biurowca. Znajdują się w nim pomieszczenia administracyjne, a także powierzchnia przeznaczona na szkolenia. Firma także przeprowadziła w pierwszych miesiącach tego roku rebranding – zmienił się logotyp. Wraz z wprowadzeniem nowego wizerunku, odświeżona została także strona internetowa, gdzie użytkownik ma do dyspozycji m.in. konfigurator oraz wizualizer drzwi. Veyna także zwiększyła swoją aktywność w mediach społecznościowych.

Od początku czerwca dostawca wypełnień drzwiowych przedłużył także gwarancję na swoje produkty do siedmiu lat. Przedsiębiorstwo informuje, że jest jedyne na polskim rynku, które proponuje klientom tak długi okres gwarancyjny. Natomiast trzeci kwartał Veyna zaczęła od dużej wyprzedaży. Firma od połowy sierpnia oferuje wybrane produkty z 50-procentowym rabatem. Są to, jak zapewnia firma, pełnowartościowe panele drzwiowe dostępne od ręki.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".