Jesienna edycja targów Grupy PSB zakończyła się bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi. Wartość zawartych kontraktów była wyższa o 20 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
Po raz kolejny przedstawiciele sklepów budowlanych oraz firm, w tym producentów stolarki otworowej, spotkali się na 9. edycji Jesiennych Targów Grupy PSB. Odbyły się one w dniach 5 – 6 września i miały tym razem formę online. Podczas tego wydarzenia zawarte zostały kontakty o wartości 187 mln zł, co stanowi kwotę wyższą o 20 proc. w porównaniu do roku 2022. To dobry sygnał, wskazujący na poprawę nastrojów w branży budowlanej.
W jesiennych targach udział wzięło ponad 300 partnerów sieci marketów budowlanych i 76 dostawców, głównie materiałów budowlanych, w tym producentów stolarki, chemii budowlanej itd. Ostatecznie zawartych zostało 5 tys. kontraktów. Wyniki targów pozwalają patrzeć z lekkim optymizmem na jesienny sezon budowlany. Na poprawę koniunktury w budownictwie wpływ ma kilka czynników, to m.in. „Bezpieczny kredyt 2 procent”. Inwestorzy zachęceni są także stabilnymi cenami materiałów budowlanych, w sklepach w sierpniu tego roku w stosunku do sierpnia 2022 r. wzrosły one średnio zaledwie o 1 proc.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


