Porta z Dziadkiem do orzechów

Red.: |Data publikacji:

Porta KMI, największy producent drzwi w Polsce (piszemy o tym TUTAJ), rozpoczyna współpracę z agencją reklamową, która ma wesprzeć działania firmy w tym sezonie.

Porta KMI jest liderem wśród producentów drzwi w Polsce, więc z oczywistością jest liderem tego segmentu w województwie pomorskim. Najnowsze zestawienie liderów wojewódzkich producentów okien i drzwi, które opublikujemy w kwietniowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe, omawia tym razem sytuację właśnie w Pomorskim. Co ciekawe Porta wcale nie jest w nim na pierwszym miejscu. Pierwszy jest tu producent okien.

Nie mniej Porta lideruje grupie pomorskich producentów drzwi, a takich, którzy uzyskali w roku 2020 powyżej 40 mln zł przychodów jest tu siedmiu. W roku 2021 pomorski lider osiągnął ponad 730 mln zł przychodów i było o 28 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast w samym I półroczu ub. roku Grupa Porta sprzedała swoje produkty o wartości 325 mln zł, a plan na ten rok przewidywał poprawienie tego wyniku. Czy to się uda, dowiemy się dopiero w lipcu, ale na pewno firma robi wszystko, by mimo okoliczności, udało się.

W tym m.in. celu w ostatnich dniach Porta KMI wybrała firmę, która będzie ją wspierać w komunikacji marki w obecnym sezonie. Wybór padł na krakowską agencję Dziadek do orzechów, która realizowała już komunikację dla takich marek jak Netflix, L’Oreal czy Tarczyn. Praca agencji dla Porty obejmuje przygotowanie Big Idea wraz z przełożeniem jej na poszczególne działania komunikacyjne. Do jej zadań należeć będzie produkcja spotów wizerunkowych oraz content video, opracowanie i koordynacja aktywacji konsumenckich, nadzór nad działaniami performance oraz planowanie mediów i sprawdzanie efektywności działań.

Dziadek do orzechów wesprze firmę także w zakresie influence marketingu oraz działań ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów. Widać z tego, że ogólna sytuacja zdominowana przekazami z Ukrainy nie powstrzymuje Porty przed „normalnymi” działaniami na rynku i pozyskiwaniem kolejnych zwolenników tej marki. Warto obserwować efekty tych działań do czego zachęca także Dziadek do orzechów:

Jako agencja planujemy komunikację tak, aby była ona spójna w dłuższym czasie. Dlatego bardzo doceniamy także to, że wszystkie działania w tym roku będą spięte jedną parasolową ideą. Pracę nad komunikacją zaczęliśmy niezwłocznie po wygraniu przetargu, a pierwsze efekty będą publikowane już w kwietniu. Lajkujcie profile PORTA, by sprawdzić jak poradziliśmy sobie z tym nowym zadaniem!.

Zobacz również

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen , amerykański gigant branży stolarki, poinformował, że drugi kwartał tego roku jest jednocześnie ósmym z rzędu, w którym spółka odnotowała wzrost przychodów. Firma zmaga się jednak ze spadkiem popytu i inflacją.           

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

W najnowszym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” przybliżono import drzwi do Polski. Okazuje się, że co dziesiąte drzwi sprzedawane w naszym kraju pochodzą z zagranicy.

1