Firmy Porta KMI Poland i Komfort S.A. poinformowały o podjęciu współpracy, w ramach której produkty tego producenta dostępne są w sieci sklepów Komfort. Drzwi z Bolszewa są już eksponowane w większości ze 160 sklepów tej marki.
Współpraca obu firm zakłada realizację strategii omnichannel a duży nacisk będzie postawiony na obszar e-commerce. W sklepach sieci Komfort stanęła ekspozycja drzwi marki Porta, a strefa ta została tak zaprojektowana, by łatwo przeprowadzić klienta przez cały proces, poczynając od procesu poszukiwań i wyboru konkretnego modelu, poprzez konsultacje i na zakupie kończąc. Jeszcze w ubiegłym roku odbyły się szkolenia pracowników sklepów Komfort, którzy uzyskali obszerną wiedzę produktową oraz niezbędne umiejętności i kompetencje z zakresu sprzedaży drzwi.
Artur Pęksyk, dyrektor sprzedaży i marketingu Porta KMI Poland:
W Porta Drzwi zawsze myślimy o swoich Klientach. W ramach naszej polityki otwartości oraz nieustannej chęci ułatwiania im procesu zakupowego, rozpoczynamy współpracę z marką KOMFORT. Dedykowana oferta, wzbogacona o wyjątkowe usługi oraz specjalnie zaprojektowany konfigurator, sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Wszystko po to, aby każdy kto posiada drzwi PORTA, na końcu mógł powiedzieć Uff…
Klientom sklepów Komfort oferowane będą dwa rodzaje usług – standardowe oraz premium. Przy zakupie drzwi w komplecie (skrzydło drzwiowe, ościeżnica i klamka), „oprócz darmowego pomiaru i montażu w cenie od 1 zł, otrzyma w ramach gwarancji tzw. Pakiet Bezpieczeństwa Porta. Naprawa uszkodzeń mechanicznych drzwi w domu Klienta, regulacja i konserwacja podczas wizyty Serwisu Fabrycznego PORTA to niewątpliwe atuty Usługi Standard. W ramach Usługi Premium producent wprowadził jako pierwszy w branży 90-dniowy czas na ew. zwrot produktu, przedłużając jednocześnie ochronę producenta (Pakiet Bezpieczeństwa PORTA) do 5 lat – czytamy w informacji prasowej firmy Porta KMI Poland. Firma informuje również, że oferta ta będzie ograniczona czasowo.
Konrad Jezierski, omni-sales director, Sklepy Komfort S.A.:
Egzekwując wdrożenie nowej marki drzwiowej do asortymentu KOMFORT, realizujemy konsekwentnie strategię rozwoju opartą na przekonaniu, że tylko świetniej jakości produkty, podane w sposób przystępny, bez niepotrzebnych utrudnień w procesie zamawiania i montażu, są w stanie przyciągnąć do naszych sklepów klientów. Pragniemy, by klienci czuli się u nas naprawdę komfortowo, a Sklepy KOMFORT stały się synonimem naszego hasła „Urządzamy dom od A do Z”. Wzajemna współpraca obu marek to zapewnienie prostego i w pełni komfortowego procesu zakupowego drzwi
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".