Porta KMI Poland ze swoimi produktami w sieci sklepów Komfort!

Autor: |Data publikacji:

Firmy Porta KMI Poland i Komfort S.A. poinformowały o podjęciu współpracy, w ramach której produkty tego producenta dostępne są w sieci sklepów Komfort. Drzwi z Bolszewa są już eksponowane w większości ze 160 sklepów tej marki.

Współpraca obu firm zakłada realizację strategii omnichannel a duży nacisk będzie postawiony na obszar e-commerce. W sklepach sieci Komfort stanęła ekspozycja drzwi marki Porta, a strefa ta została tak zaprojektowana, by łatwo przeprowadzić klienta przez cały proces, poczynając od procesu poszukiwań i wyboru konkretnego modelu, poprzez konsultacje i na zakupie kończąc. Jeszcze w ubiegłym roku odbyły się szkolenia pracowników sklepów Komfort, którzy uzyskali obszerną wiedzę produktową oraz niezbędne umiejętności i kompetencje z zakresu sprzedaży drzwi.

Artur Pęksyk, dyrektor sprzedaży i marketingu Porta KMI Poland: 

W Porta Drzwi zawsze myślimy o swoich Klientach. W ramach naszej polityki otwartości oraz nieustannej chęci ułatwiania im procesu zakupowego, rozpoczynamy współpracę z marką KOMFORT. Dedykowana oferta, wzbogacona o wyjątkowe usługi oraz specjalnie zaprojektowany konfigurator, sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Wszystko po to, aby każdy kto posiada drzwi PORTA, na końcu mógł powiedzieć Uff…

Klientom sklepów Komfort oferowane będą dwa rodzaje usług – standardowe oraz premium. Przy zakupie drzwi w komplecie (skrzydło drzwiowe, ościeżnica i klamka), „oprócz darmowego pomiaru i montażu w cenie od 1 zł, otrzyma w ramach gwarancji tzw. Pakiet Bezpieczeństwa Porta. Naprawa uszkodzeń mechanicznych drzwi w domu Klienta, regulacja i konserwacja podczas wizyty Serwisu Fabrycznego PORTA to niewątpliwe atuty Usługi Standard. W ramach Usługi Premium producent wprowadził jako pierwszy w branży 90-dniowy czas na ew. zwrot produktu, przedłużając jednocześnie ochronę producenta (Pakiet Bezpieczeństwa PORTA) do 5 lat – czytamy w informacji prasowej firmy Porta KMI Poland. Firma informuje również, że oferta ta będzie ograniczona czasowo.

Konrad Jezierski, omni-sales director, Sklepy Komfort S.A.:

Egzekwując wdrożenie nowej marki drzwiowej do asortymentu KOMFORT, realizujemy konsekwentnie strategię rozwoju opartą na przekonaniu, że tylko świetniej jakości produkty, podane w sposób przystępny, bez niepotrzebnych utrudnień w procesie zamawiania i montażu, są w stanie przyciągnąć do naszych sklepów klientów. Pragniemy, by klienci czuli się u nas naprawdę komfortowo, a Sklepy KOMFORT stały się synonimem naszego hasła „Urządzamy dom od A do Z”. Wzajemna współpraca obu marek to zapewnienie prostego i w pełni komfortowego procesu zakupowego drzwi

Zobacz również

Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”

Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”

W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.

Targi Window Tech Expo 2025 już w przyszłym tygodniu

Targi Window Tech Expo 2025 już w przyszłym tygodniu

W czerwcu Nadarzyn znajdzie się w centrum zainteresowania branży stolarki okiennej. Zbliżają się targi Window Tech Expo 2025.

Konferencje branżowe – 30-lecie Aluplast, konferencja Winkhaus, Kongres POiD

Konferencje branżowe – 30-lecie Aluplast, konferencja Winkhaus, Kongres POiD

Miniony tydzień w branży stał pod znakiem konferencji. Przedstawiciele producentów, dostawców i dystrybutorów mieli okazje spotkać się na jubileuszu Aluplast, łączonej konferencji Winkhaus i ICAN oraz Kongresie Stolarki POiD.

<