Polska branża stolarki stawia na siatkówkę

Red.: |Data publikacji:

Pagen, o czym informujemy jako pierwsi, podpisze dziś kontrakt sponsorski z utytułowanym włoskim klubem siatkarskim A.S. LUBE Volley. Z kolei Krispol przedłużył trwającą od 2019 roku współpracę z Polską Ligą Siatkówki.

W piątek 16 września o godzinie 11:00 podczas specjalnej konferencji w Civitanova we Włoszech zostanie ogłoszone podpisanie kontraktu sponsorskiego pomiędzy małopolskim producentem stolarki, firmą Pagen, a gigantem włoskiej ligi siatkarskiej, klubem A.S. LUBE Volley. Umowa obowiązuję do 2025 roku, przez najbliższe trzy sezony marka Pagen będzie promowany podczas rozgrywek Superliga Serie A, Pucharu Włoch i siatkarskiej Ligi Mistrzów. Polski producent stolarki ma prawo pierwszeństwa w przedłużeniu kontraktu na kolejne lata.

Jak poinformowała nas firma, prace nad podpisaniem kontraktu trwały od roku, a zakończenie mistrzostw świata w siatkówce to idealny moment na ogłoszenie jego finalizacji. Logotyp marki Pagen widoczny będzie m.in. na koszulkach meczowych zawodników, meczowych bandach LED, a także trybunie VIP i relacjach telewizyjnych. Kontrakt uwzględnia także współpracę medialną, w tym w mediach społecznościowych oraz osobistego zaangażowania zawodników LUBE Volley w projekty wizerunkowe polskiego producenta.

W konferencji prasowej firmę będzie reprezentował Dominik Chamioło, prezes firmy, Paweł Zatorski, generalny dyrektor handlowy, Monika Romaniszyn, dyrektor eksportu, Katarzyna Chamioło, prokurent spółki, Jacek Wach, dyrektor marketingu, Giuseppe Cormio, dyrektor generalny LUBE Volley oraz największe gwiazdy tego włoskiego klubu.

Dominik Chamioło, prezes firmy Pagen:

Na rynku włoskim jesteśmy obecni już od wielu lat i aktywnie rozszerzamy naszą sieć dystrybucji. Teraz z uwagi na zbliżający się jubileusz 25-lecia istnienia firmy postanowiliśmy wzmocnić wizerunek marki Pagen na tym bardzo ważnym dla nas rynku. O wyborze utytułowanego LUBE Volley zdecydowała pozycja klubu we Włoszech i arenie międzynarodowej, podejście do tworzenia zespołu, profesjonalizm w budowaniu relacji biznesowych i wyjątkowa atmosfera na trybunach, którą tworzą kibice.

LUBE Volley to włoski klub, który w najwyższej klasie rozgrywkowej, czyli Serie A gra nieprzerwanie od 1995 roku. W tym czasie siedmiokrotnie sięgnął po Mistrzostwo Włoch i tyle samo razy po Puchar Włoch. Ostatnio w zakończonym w maju sezonie 2021/2022. LUBE Volley zdobywał też czterokrotnie Sucperpuchar Włoch, trykrotnie Puchar CEV i jest dwukrotnym triumfatorem siatkarskiej Ligi Mistrzów. Reprezentantami tego klubu w przeszłości byli polscy reprezentanci (Sebastian Świderski, Bartosz Kurek oraz Mateusz Bieniek).

Jacek Wach, dyrektor marketingu firmy Pagen:

Sponsoring klubu o tak bogatej tradycji i renomie to zaszczyt i duża odpowiedzialność. Budując rozpoznawalność marki we Włoszech, naturalnym kierunkiem staje się sport, o którym Włosi żywiołowo dyskutują w swoich domach. Podejmując decyzję o współpracy z LUBE nie bez znaczenia był fakt, że w finałowych rozgrywkach siatkarskiej Ligi Mistrzów, LUBE Volley często mierzy się z polskimi zespołami. Kontrakt obowiązujący do 2025 roku to dla nas ważny krok w pozycjonowaniu marki na włoskim rynku.

Innym producentem, który ponownie związał się sponsorsko z siatkówką jest Krispol z Wrześni. Firma właśnie poinformowała, że przedłużyła współpracę z Polską Ligą Siatkówki na sezon 2022/2023 i będzie obecna we wszystkich rozgrywkach, czyli PlusLidze, Tauron Lidze, Tauron 1. Lidze oraz pucharach. Marka będzie widoczna na ligowych boiskach, digitalu oraz ligowych mediach społecznościowych. Krispol wspiera Polską Ligę Siatkówki od 2019 roku.

Marka KRISPOL gra z najlepszą ligową siatkówką świata (1) (1)

Karol Krysiński, prezes zarządu firmy Krispol:

W biznesie oraz w sporcie kluczową rolę odgrywają stałość w rozwoju oraz zdecydowana, długofalowa wizja przyszłości. Kolejny rok współpracy z Polską Ligą Siatkówki doskonale wpisuje się w naszą strategię. Chcemy być firmą proaktywną i zaangażowaną w obszary, które są ważne dla naszych Klientów i Partnerów biznesowych. Sport, a w szczególności siatkówka, niesie za sobą wyjątkowe emocje. To dyscyplina, którą kochają całe rodziny i która łączy pokolenia. Od lat żyjemy tym, co dzieje się w PlusLidze, bo jej wysoka jakość sportowa i marketingowa jest niezaprzeczalna w całej Europie. Nie mogło więc być inaczej – wraz z Polską Ligą Siatkówki dynamicznie wchodzimy w nowy sezon 2022/2023 i czekamy na pierwsze sukcesy.

Przypomnijmy, że Krispol jest też sponsorem tytularnym drużyny siatkarskiej we Wrześni, która rywalizuje zapleczu PlusLigi.

Zobacz również

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Po kilkuletniej przerwie po raz szósty zostały wybrane najlepsze okna i drzwi w Polsce w konkursie TopTen Hacks 2022.

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System podliczył wyniki za trzy kwartały bieżącego roku. Firma odnotowała wzrost wartości sprzedaży o 39 proc.

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC podliczył wyniki za trzy kwartały. Spółka jednocześnie informuje, że popyt na szkło w Europie spada, co wymaga korekt w działalności.

1