Polflam intensywnie bada nowe produkty

Autor: |Data publikacji:

Polflam od początku roku pracuje nad nowymi rozwiązaniami. Firma właśnie wykonała ponad setkę badań w instytutach badawczych w Europie.

Polflam skupia się w obecnym roku na opracowaniu nowych rozwiązań w grupie szkła ogniochronnego. Od początku roku zajmował się tym dział badań i rozwoju firmy. Czas największych obostrzeń w Europie i w Polsce związany z pandemią nie wpłynął na działalność firmy. Polflam pierwsze półrocze poświęcił, tak jak wcześniej zaplanował, na badania. 

Od początku roku firma przeprowadziła około setki testów w różnych instytutach badawczych w Europie. Sprawdzane były konstrukcje – drewniane, stalowe czy aluminiowe, w których zastosowane było szkło ognioochronne. Każde rozwiązanie od poszczególnego systemodawcy, musi przejść oddzielnie badanie na odporność ogniową.

Dotychczas firma przeprowadziła testy w 14 laboratoriach w 9 krajach i są one nadal prowadzone. Do sprzedaży jeszcze w tym roku ma trafić kilka nowych rozwiązań – będzie to szkło o różnych klasach odporności ogniowej do zastosowań pionowych, poziomych w różnych konstrukcjach.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".