Polacy jesienią stawiają na remonty

Autor: |Data publikacji:

Polacy chcą remontować swoje domy i mieszkania. Mimo rosnących cen materiałów budowlanych i usług, wielu planuje remont jeszcze w tym roku.

Aż 61 proc. Polaków przyznaje, że zakupy materiałów budowlanych do remontu robiło online jeszcze przed pandemią. Obecnie ta grupa częściej korzysta z nowoczesnego kanału zakupowego. Natomiast 51 proc. respondentów planuje remont w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Tak wynika z badania, które zleciła Grupa Muszkieterów (Les Mousquetaires) do której należy m.in. sklep budowlany Brico Marche. Na podstawie ankiet powstał raport zatytułowany: Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz „dom i ogród”. Jeśli chodzi o zakupy przez Internet, to ludzie wydają w sieci na materiały budowlane do remontu średnio około 450 zł miesięcznie.

Plany remontowe Polaków sprawdził także Santander Consumer Bank. Firma przygotowała badanie, które w głównym stopniu skupione było na temacie edukacji. Jednak w raporcie Polaków portfel własny. Szkoła 2.0 egzamin z powrotu znalazła się także część poświęcona jesiennym wydatkom. Bank chciał sprawdzić, jakie większe wydatki planują Polacy w najbliższych miesiącach. Z raportu wynika, że ok. 20 proc. ludzi planujących większe wydatki, chce w tym roku na jesieni przeprowadzić remont mieszkania bądź domu. Wydatki na remont znalazły się na pierwszym miejscu. Natomiast około 40 proc. z ankietowanych nie zamierza w tym roku na jesieni wydawać dużych kwot.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".