Polacy jesienią stawiają na remonty

Autor: |Data publikacji:

Polacy chcą remontować swoje domy i mieszkania. Mimo rosnących cen materiałów budowlanych i usług, wielu planuje remont jeszcze w tym roku.

Aż 61 proc. Polaków przyznaje, że zakupy materiałów budowlanych do remontu robiło online jeszcze przed pandemią. Obecnie ta grupa częściej korzysta z nowoczesnego kanału zakupowego. Natomiast 51 proc. respondentów planuje remont w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Tak wynika z badania, które zleciła Grupa Muszkieterów (Les Mousquetaires) do której należy m.in. sklep budowlany Brico Marche. Na podstawie ankiet powstał raport zatytułowany: Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz „dom i ogród”. Jeśli chodzi o zakupy przez Internet, to ludzie wydają w sieci na materiały budowlane do remontu średnio około 450 zł miesięcznie.

Plany remontowe Polaków sprawdził także Santander Consumer Bank. Firma przygotowała badanie, które w głównym stopniu skupione było na temacie edukacji. Jednak w raporcie Polaków portfel własny. Szkoła 2.0 egzamin z powrotu znalazła się także część poświęcona jesiennym wydatkom. Bank chciał sprawdzić, jakie większe wydatki planują Polacy w najbliższych miesiącach. Z raportu wynika, że ok. 20 proc. ludzi planujących większe wydatki, chce w tym roku na jesieni przeprowadzić remont mieszkania bądź domu. Wydatki na remont znalazły się na pierwszym miejscu. Natomiast około 40 proc. z ankietowanych nie zamierza w tym roku na jesieni wydawać dużych kwot.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.