Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych raportu pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”, który przynosi ogrom wiedzy na temat inwestorów w naszym kraju. Ważnym wątkiem jest sprzedaż internetowa. Czy coraz więcej Polaków kupuje okna online? Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów tym kanałem sprzedaży? To tylko część pytań, na które odpowiadamy w tym odcinku podcastu.
Następnie zabieramy naszych słuchaczy do Belgii, by sprawdzić, jak wyglądał ten rynek w 2022 roku. Czy odnotował on wzrosty? Jakie produkty są tam najpopularniejsze? Czy polski eksport do tego kraju rozwinął się w poprzednim sezonie? Przekonacie się w tym odcinku.
Na koniec zapraszamy na polskie podwórko, gdyż firmą odcinka jest podkarpacki firma Vidok. Producent z niemal 30-letnim stażem notuje doskonałe wyniki w ostatnich latach. Jak wygląda struktura sprzedaży, przychody i zyski? Dowiecie się z 29. odcinka podcastu.
Miłego słuchania!
Zobacz również
Branżowisko #220 – podsumowanie targów Budma, Fimtec na WinDoor-Tech 2025
W pierwszym w 2025 roku odcinku podcastu "Branżowisko" nadajemy z Poznania, a konkretniej z targów Budma/WinDoor-Tech 2025, gdzie ugościła nas firma Fimtec Polska.
„Cafe Branżowisko” #2 – „Czyste Powietrze”, rynek magazynowy i szanse w Ukrainie
Dostępny jest drugi odcinek podcastu „Cafe Branżowisko”. Rozmawiamy z Tomaszem Chmielewskim, dyrektor zarządzającym Novoferm Polska.
30-lecie Veka Polska
W ubiegłym roku polski oddział Veki świętował 30-lecie działalności. Z tej okazji zorganizowano galę, która została uwieczniona w materiale wideo.