Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych raportu pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”, który przynosi ogrom wiedzy na temat inwestorów w naszym kraju. Ważnym wątkiem jest sprzedaż internetowa. Czy coraz więcej Polaków kupuje okna online? Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów tym kanałem sprzedaży? To tylko część pytań, na które odpowiadamy w tym odcinku podcastu.
Następnie zabieramy naszych słuchaczy do Belgii, by sprawdzić, jak wyglądał ten rynek w 2022 roku. Czy odnotował on wzrosty? Jakie produkty są tam najpopularniejsze? Czy polski eksport do tego kraju rozwinął się w poprzednim sezonie? Przekonacie się w tym odcinku.
Na koniec zapraszamy na polskie podwórko, gdyż firmą odcinka jest podkarpacki firma Vidok. Producent z niemal 30-letnim stażem notuje doskonałe wyniki w ostatnich latach. Jak wygląda struktura sprzedaży, przychody i zyski? Dowiecie się z 29. odcinka podcastu.
Miłego słuchania!
Zobacz również
Plusy, minusy #42 – Produkcja drzwi metalowych w Polsce
W 42. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos analizują produkcję drzwi metalowych w Polsce, rynek szyb zespolonych, a także wyniki Eko-Okien w 2025 roku.
Plusy, minusy #41 – import stolarki z Ukrainy
W 41. odcinku podcastu Plusy, minusy Maksymilian Miros i Aleksander Klos analizują import ukraińskiej stolarki PCW na polski rynek, a także pozostałe kierunki do których trafiają ukraińskie okna i drzwi.
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders
ALUPROF: Szymon Marciniak w wywiadzie z cyklu Future Builders. Z Pawłem Gregorczykiem rozmawiał o presji, pasji i byciu liderem na boisku.






























