Plusy, minusy #29 – E-commerce w polskiej branży stolarki

Autor: |Data publikacji:

Marcowy odcinek podcastu przenosi nas do wirtualnego świata. Sprawdzamy bowiem, jak wygląda w Polsce sprzedaż okien w internecie. Wszystko za sprawą przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych raportu pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”, który przynosi ogrom wiedzy na temat inwestorów w naszym kraju. Ważnym wątkiem jest sprzedaż internetowa. Czy coraz więcej Polaków kupuje okna online? Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów tym kanałem sprzedaży? To tylko część pytań, na które odpowiadamy w tym odcinku podcastu.

Następnie zabieramy naszych słuchaczy do Belgii, by sprawdzić, jak wyglądał ten rynek w 2022 roku. Czy odnotował on wzrosty? Jakie produkty są tam najpopularniejsze? Czy polski eksport do tego kraju rozwinął się w poprzednim sezonie? Przekonacie się w tym odcinku.

Na koniec zapraszamy na polskie podwórko, gdyż firmą odcinka jest podkarpacki firma Vidok. Producent z niemal 30-letnim stażem notuje doskonałe wyniki w ostatnich latach. Jak wygląda struktura sprzedaży, przychody i zyski? Dowiecie się z 29. odcinka podcastu.

Miłego słuchania!



Zobacz również

30-lecie Veka Polska

30-lecie Veka Polska

W ubiegłym roku polski oddział Veki świętował 30-lecie działalności. Z tej okazji zorganizowano galę, która została uwieczniona w materiale wideo.

„Cafe Branżowisko” – nowy podcast branżowy już w sieci!

„Cafe Branżowisko” – nowy podcast branżowy już w sieci!

Redakcja „Forum Branżowego” startuje z nową serią podcastów „Cafe Branżowisko”. Będzie w nich gościć przedstawicieli branży stolarki otworowej: producentów, dostawców,...

Relacja wideo z OFS 2024

Relacja wideo z OFS 2024

Ostatnim akcentem Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2024 jest relacja wideo z wydarzenia. Zapraszamy do obejrzenia i do zobaczenia na wiosennym Forum 100!