Alumaster w tym roku obserwuje bardzo dużą popularność płaskiego progu. Sprzedaż w pierwszych trzech kwartałach tego produktu wzrosła o niemal 300 proc. w porównaniu do 2018 r.
Alumaster to dostawca komponentów do produkcji stolarki otworowej. Firma ma w swojej ofercie okucia do okien i drzwi, klamki, pochwyty czy produkty w zakresie kontroli dostępu. Alumaster proponuje klientom także rozwiązania w zakresie techniki progowej. Okazuje się, że od stycznia do września wartość sprzedaży progów płaskich (0 mm) wzrosła w tej firmie o 285 proc.! Jest to znaczący dla firmy przyrost sprzedaży, świadczący o dynamicznie rosnącej popularności progów płaskich w drzwiach produkowanych w Polsce.
Firma oferuje progi przeznaczone do drzwi z PCW oraz aluminiowych. Alumaster podkreśla, że na duży popyt progów wpłynęły z pewnością ich bardzo dobre właściwości techniczne. Dzięki temu to rozwiązanie może być stosowane w stolarce, która jest przeznaczona na sprzedaż eksportową, m.in. do Stanów Zjednoczonych.
Zobacz również
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.