Alumaster w tym roku obserwuje bardzo dużą popularność płaskiego progu. Sprzedaż w pierwszych trzech kwartałach tego produktu wzrosła o niemal 300 proc. w porównaniu do 2018 r.
Alumaster to dostawca komponentów do produkcji stolarki otworowej. Firma ma w swojej ofercie okucia do okien i drzwi, klamki, pochwyty czy produkty w zakresie kontroli dostępu. Alumaster proponuje klientom także rozwiązania w zakresie techniki progowej. Okazuje się, że od stycznia do września wartość sprzedaży progów płaskich (0 mm) wzrosła w tej firmie o 285 proc.! Jest to znaczący dla firmy przyrost sprzedaży, świadczący o dynamicznie rosnącej popularności progów płaskich w drzwiach produkowanych w Polsce.

Firma oferuje progi przeznaczone do drzwi z PCW oraz aluminiowych. Alumaster podkreśla, że na duży popyt progów wpłynęły z pewnością ich bardzo dobre właściwości techniczne. Dzięki temu to rozwiązanie może być stosowane w stolarce, która jest przeznaczona na sprzedaż eksportową, m.in. do Stanów Zjednoczonych.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


