Alumaster w tym roku obserwuje bardzo dużą popularność płaskiego progu. Sprzedaż w pierwszych trzech kwartałach tego produktu wzrosła o niemal 300 proc. w porównaniu do 2018 r.
Alumaster to dostawca komponentów do produkcji stolarki otworowej. Firma ma w swojej ofercie okucia do okien i drzwi, klamki, pochwyty czy produkty w zakresie kontroli dostępu. Alumaster proponuje klientom także rozwiązania w zakresie techniki progowej. Okazuje się, że od stycznia do września wartość sprzedaży progów płaskich (0 mm) wzrosła w tej firmie o 285 proc.! Jest to znaczący dla firmy przyrost sprzedaży, świadczący o dynamicznie rosnącej popularności progów płaskich w drzwiach produkowanych w Polsce.
Firma oferuje progi przeznaczone do drzwi z PCW oraz aluminiowych. Alumaster podkreśla, że na duży popyt progów wpłynęły z pewnością ich bardzo dobre właściwości techniczne. Dzięki temu to rozwiązanie może być stosowane w stolarce, która jest przeznaczona na sprzedaż eksportową, m.in. do Stanów Zjednoczonych.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".