Małkowski Martech poinformował o swoich wynikach z I kwartału tego roku. Firma odnotowała wzrosty w przychodach ze sprzedaży.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku Małkowski-Martech odnotował przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 13,77 mln zł. Jest to znaczący wzrost w porównaniu do roku 2020, w analogicznym okresie rok temu przychody wyniosły 11,46 mln zł. Spółka wypracowała także wysoki zysk brutto, w I kwartale tego roku wyniósł on 1,1 mln zł w porównaniu do 495,69 tys. zł w roku ubiegłym.
W omawianym kwartale firma przygotowała także 15 szkoleń w ramach „Akademii Martech”. Spotkania na temat produktów skierowane były do partnerów handlowych firmy. Ponadto Małkowski-Martech współpracuje z agencją reklamową, w celu zmiany brandingu oraz wdrożenia spójnych działań marketingowe online i offline. Niedawno, w ramach zmiany identyfikacji wizualnej, zaprezentowano nowe logo firmy:

Zobacz również
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.


