Małkowski Martech poinformował o swoich wynikach z I kwartału tego roku. Firma odnotowała wzrosty w przychodach ze sprzedaży.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku Małkowski-Martech odnotował przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 13,77 mln zł. Jest to znaczący wzrost w porównaniu do roku 2020, w analogicznym okresie rok temu przychody wyniosły 11,46 mln zł. Spółka wypracowała także wysoki zysk brutto, w I kwartale tego roku wyniósł on 1,1 mln zł w porównaniu do 495,69 tys. zł w roku ubiegłym.
W omawianym kwartale firma przygotowała także 15 szkoleń w ramach „Akademii Martech”. Spotkania na temat produktów skierowane były do partnerów handlowych firmy. Ponadto Małkowski-Martech współpracuje z agencją reklamową, w celu zmiany brandingu oraz wdrożenia spójnych działań marketingowe online i offline. Niedawno, w ramach zmiany identyfikacji wizualnej, zaprezentowano nowe logo firmy:

Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


