Małkowski Martech poinformował o swoich wynikach z I kwartału tego roku. Firma odnotowała wzrosty w przychodach ze sprzedaży.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku Małkowski-Martech odnotował przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 13,77 mln zł. Jest to znaczący wzrost w porównaniu do roku 2020, w analogicznym okresie rok temu przychody wyniosły 11,46 mln zł. Spółka wypracowała także wysoki zysk brutto, w I kwartale tego roku wyniósł on 1,1 mln zł w porównaniu do 495,69 tys. zł w roku ubiegłym.W omawianym kwartale firma przygotowała także 15 szkoleń w ramach „Akademii Martech”. Spotkania na temat produktów skierowane były do partnerów handlowych firmy. Ponadto Małkowski-Martech współpracuje z agencją reklamową, w celu zmiany brandingu oraz wdrożenia spójnych działań marketingowe online i offline. Niedawno, w ramach zmiany identyfikacji wizualnej, zaprezentowano nowe logo firmy:
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".