Petecki i Drutex inwestują w salony za granicą

Autor: |Data publikacji:

Petecki otworzył pod koniec roku autoryzowany salon ze stolarką pod Amsterdamem. Także Drutex rozwija z powodzeniem sieć salonów partnerskich za granicą.

Petecki otworzył w grudniu swój autoryzowany salon w Noordwijkerhout pod Amsterdamem w Holandii. Była to uroczystość, w której udział wzięli przedstawiciele firmy, a także partnerzy handlowi oraz wielu gości. Obiekt, w którym oferowane są produkty marki Petecki, ma powierzchnię 132 m2. To przestrzeń, która została tak zaprojektowana, by wyeksponować określone produkty, m.in. drzwi tarasowe Patio czy Smart Slide. Przestrzeń będzie wykorzystywana do prezentacji oraz zwiększenie znajomości procesów technologicznych czy oferty produktowej firmy.

Za otwarcie salonu w Peteckim odpowiadali Daniel Słomski, dyrektor ds. operacyjnych, Agata Robakiewicz, menedżer ds. eksportu, Tomasz Popielawski, dyrektor marketingu i PR oraz Paweł Spólnik i Łukasz Skiera z działu marketingu. Partnerem ze strony holenderskiej była firma Onlinekozijnenwinkel.nl.

Daniel Słomski podkreślił:

Otwarcie tego salonu stanowi dla nas niezwykłe wydarzenie, które napełnia radością i dumą. Spełnienie naszych celów związanych z ekspansją na rynki eksportowe jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji.

Nowe salony partnerskie Drutexu

Sieć swoich salonów rozbudowuje także Drutex. Firma opracowała koncepcję nowych salonów partnerskich. Wnętrza przypominają ekspozycję na targach i są indywidualnie projektowane przez architektów, także przy udziale partnerów handlowych. Pierwszy salon powstał w czerwcu 2023 r., a jak podaje producent, do końca roku otwartych zostało ponad 50 placówek w Polsce, Niemczech, Włoszech, Francji i Stanach Zjednoczonych.

 

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".