Orgadata przejęła Unilink

Autor: |Data publikacji:

Orgadata przejęła Unilink. Obie firmy dostarczają oprogramowanie do firm produkujących stolarkę otworową.

Orgadata, dostawca oprogramowania do produkcji stolarki i sterowania maszynami poinformowała o przejęciu Unilink, firmy również oferującej rozwiązania cyfrowe dla branży stolarki. Umowę pod koniec marca podpisali Bernd Hillbrands, prezes Orgadaty i Jan Vandyck, prezes i założyciel Unilink. Dla Orgadaty jednym z atutów Unilinka jest bardzo szybka możliwość zautomatyzowania produkcji u producenta okien i drzwi. Z narzędziami Unilink jest to możliwe nawet w dwa dni. Widać tu oczywistą korzyść ekonomiczną.

Od lewej: Bernd Hillbrands,, Orgadata i Jan Vandyck, Unilink

Unilink pozostanie niezależną spółką z czterema własnymi, międzynarodowymi lokalizacjami, w tym jedną w Polsce oraz z siecią dilerską na całym świecie. Polscy klienci korzystający z połączenia programów konstrukcyjnych z rodziny LiczOkno firmy Fikabo wciąż tak samo będą obsługiwani przez Unilink i dla nich nic się nie zmieni. W Unilink pracuje ok. 20 pracowników, a zespół ma w przyszłości być powiększany.

Orgadata zmieniła także identyfikację wizualną, opracowała m.in. nowy logotyp. Firma poinformowała, że „modernizujemy nasz design korporacyjny. Nowoczesny, cyfrowy, innowacyjny – design taki, jak nasze narzędzia.„.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.