Jesienna edycja Targów Grupy PSB odbyła się we wrześniu po raz 11. Partnerzy handlowi PSB i dostawcy spotkali się tym razem online.
Targi Grupy PSB to jedno z ważniejszych wydarzeń handlowych dla branży budowlanej w Polsce. Jesienna, jedenasta edycja odbyła się w dniach 3-4 września w formule online na platformie Zoom. W targach udział wzięło 370 partnerów handlowych i 92 przedstawicieli dostawców. Jak podaje PSB, sfinalizowano 7600 kontraktów o wartości 240 mln zł. Jednak ostatecznie ta kwota będzie wyższa, bo rejestracja zamówień trwała także po zakończeniu wydarzenia.

Najlepsze wśród dostawców kontrakty pod kątem wartości zawarli m.in. Akzo Nobel czy Rawlplug. Z kolei największe zamówienia wśród partnerów handlowych PSB złożyli: Sufigs, Modom Podhale, Attic, Elmas, PSB Warszawa, Pagaz, Marsan, Omega, Bat i Impuls. Grupa PSB podsumowuje, że wyniki w minionej edycji targów pozwalają ocenić, że branża budowlana wchodzi w sezon jesienny z optymizmem.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


