Firma OknoPlus zaprezentowała nową identyfikację wizualną – pokazujemy ją jako pierwsi! Minimalistyka i znana z wcześniejszego logo zieleń, choć w nowym odcieniu, a do tego wyróżniający się znak plusa – to cechy charakterystyczne nowego znaku graficznego.
Premiera nowej identyfikacji wizualnej marki OknoPlus ma swoją premierę 17 maja 2021 r. Pokazujemy ją jako pierwsi i omawiamy ją w najnowszym odcinku podcastu Branżowisko. – Myśl o tym, by odświeżyć identyfikację wizualną narodziła się w naszych głowach jakiś czas temu. Wiedzieliśmy bowiem, że komunikując nasze produkty jako innowacyjne, designerskie i na miarę XXI wieku, powinien iść za tym każdy element, który ma wpływ na nasz wizerunek i to, jak odbierają nas klienci, partnerzy, a nawet konkurencja – tłumaczy decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus.
Nowej odsłonie logotypu towarzyszy hasło przewodnie „Inside matters”, które, według założeń firmy, ma podkreślać, że wnętrze liczy się nie tylko w kontekście produktów, ale też domu.
Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus:
Przede wszystkim będziemy opowiadać naszym klientom i partnerom o wnętrzu w dwóch sferach: o innowacjach, które znajdują się we wnętrzu naszych systemów, bo dopiero jak „przekroimy” nasze okno, to zobaczymy, ile ważnych rozwiązań one dostarcza, a także o domu, bo to w jego wnętrzu nasi klienci będą żyli przez kolejne dwadzieścia, trzydzieści, a może i czterdzieści lat. To tam, będą miały miejsce najważniejsze wydarzenia w ich życiu, najlepsze emocje i my mamy za zadanie dostarczyć im takich produktów, aby ich komfort był na najwyższym poziomie.
Całość rozmowy z Dawidem Mickiewiczem na temat nowej identyfikacji wizualnej OknoPlusa dostępna jest TUTAJ.
Rebranding marek stolarek został poruszony na łamach najnowszego, majowego numeru naszego miesięcznika Forum Branżowe. W artykule „Przemarkowanie marki” wypowiadają się eksperci, którzy tłumaczą czym jest rebranding, jakimi zasadami się przy nim kierować i kiedy podejmować decyzję o jego przeprowadzeniu. Oceniają też nowe identyfikacje wizualne marek stolarki.
Obszerne rozmowy z nimi można znaleźć poniżej:
- Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo – rozmowa z Krzysztofem Karasiem z agencji brandingowej Cucaburra.
- Stolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu– rozmowa z Bartkiem Kotowiczem, założycielem i członkiem zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjatorem „Przewodnika brandingowego”.
Zobacz również
Forum 100 – fotorelacja
Za nami XXXII edycja Forum 100. Prezentujemy fotorelację z tego wydarzenia.
Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami
Inwest-Profil na Podkarpaciu rozbudowuje moce produkcyjne. Firma chce zbudować nową halę produkcyjną, obecnie powstaje magazyn.
Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG
Forum 100, jak zwykle było miejscem spotkań menedżerów największych firm z branży stolarki otworowej. Spotkanie było okazją do analizy obecnej sytuacji branży, a także poznania prognoz na najbliższe miesiące.