Firma OknoPlus zaprezentowała nową identyfikację wizualną – pokazujemy ją jako pierwsi! Minimalistyka i znana z wcześniejszego logo zieleń, choć w nowym odcieniu, a do tego wyróżniający się znak plusa – to cechy charakterystyczne nowego znaku graficznego.
Premiera nowej identyfikacji wizualnej marki OknoPlus ma swoją premierę 17 maja 2021 r. Pokazujemy ją jako pierwsi i omawiamy ją w najnowszym odcinku podcastu Branżowisko. – Myśl o tym, by odświeżyć identyfikację wizualną narodziła się w naszych głowach jakiś czas temu. Wiedzieliśmy bowiem, że komunikując nasze produkty jako innowacyjne, designerskie i na miarę XXI wieku, powinien iść za tym każdy element, który ma wpływ na nasz wizerunek i to, jak odbierają nas klienci, partnerzy, a nawet konkurencja – tłumaczy decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus.
Nowej odsłonie logotypu towarzyszy hasło przewodnie „Inside matters”, które, według założeń firmy, ma podkreślać, że wnętrze liczy się nie tylko w kontekście produktów, ale też domu.

Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus:
Przede wszystkim będziemy opowiadać naszym klientom i partnerom o wnętrzu w dwóch sferach: o innowacjach, które znajdują się we wnętrzu naszych systemów, bo dopiero jak „przekroimy” nasze okno, to zobaczymy, ile ważnych rozwiązań one dostarcza, a także o domu, bo to w jego wnętrzu nasi klienci będą żyli przez kolejne dwadzieścia, trzydzieści, a może i czterdzieści lat. To tam, będą miały miejsce najważniejsze wydarzenia w ich życiu, najlepsze emocje i my mamy za zadanie dostarczyć im takich produktów, aby ich komfort był na najwyższym poziomie.
Całość rozmowy z Dawidem Mickiewiczem na temat nowej identyfikacji wizualnej OknoPlusa dostępna jest TUTAJ.
Rebranding marek stolarek został poruszony na łamach najnowszego, majowego numeru naszego miesięcznika Forum Branżowe. W artykule „Przemarkowanie marki” wypowiadają się eksperci, którzy tłumaczą czym jest rebranding, jakimi zasadami się przy nim kierować i kiedy podejmować decyzję o jego przeprowadzeniu. Oceniają też nowe identyfikacje wizualne marek stolarki.
Obszerne rozmowy z nimi można znaleźć poniżej:
- Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo – rozmowa z Krzysztofem Karasiem z agencji brandingowej Cucaburra.
- Stolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu – rozmowa z Bartkiem Kotowiczem, założycielem i członkiem zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjatorem „Przewodnika brandingowego”.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.