OknoPlus zmienia wizerunek!

Autor: |Data publikacji:

Firma OknoPlus zaprezentowała nową identyfikację wizualną – pokazujemy ją jako pierwsi! Minimalistyka i znana z wcześniejszego logo zieleń, choć w nowym odcieniu, a do tego wyróżniający się znak plusa – to cechy charakterystyczne nowego znaku graficznego.

Premiera nowej identyfikacji wizualnej marki OknoPlus ma swoją premierę 17 maja 2021 r. Pokazujemy ją jako pierwsi i omawiamy ją w najnowszym odcinku podcastu Branżowisko. – Myśl o tym, by odświeżyć identyfikację wizualną narodziła się w naszych głowach jakiś czas temu. Wiedzieliśmy bowiem, że komunikując nasze produkty jako innowacyjne, designerskie i na miarę XXI wieku, powinien iść za tym każdy element, który ma wpływ na nasz wizerunek i to, jak odbierają nas klienci, partnerzy, a nawet konkurencja – tłumaczy decyzję o zmianie identyfikacji wizualnej Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus.

Nowej odsłonie logotypu towarzyszy hasło przewodnie „Inside matters”, które, według założeń firmy, ma podkreślać, że wnętrze liczy się nie tylko w kontekście produktów, ale też domu.

Ewolucja identyfikacji wizualnej marki OknoPlus

Dawid Mickiewicz, kierownik marketingu firmy OknoPlus:

Przede wszystkim będziemy opowiadać naszym klientom i partnerom o wnętrzu w dwóch sferach: o innowacjach, które znajdują się we wnętrzu naszych systemów, bo dopiero jak „przekroimy” nasze okno, to zobaczymy, ile ważnych rozwiązań one dostarcza, a także o domu, bo to w jego wnętrzu nasi klienci będą żyli przez kolejne dwadzieścia, trzydzieści, a może i czterdzieści lat. To tam, będą miały miejsce najważniejsze wydarzenia w ich życiu, najlepsze emocje i my mamy za zadanie dostarczyć im takich produktów, aby ich komfort był na najwyższym poziomie.

Całość rozmowy z Dawidem Mickiewiczem na temat nowej identyfikacji wizualnej OknoPlusa dostępna jest TUTAJ.


Rebranding marek stolarek został poruszony na łamach najnowszego, majowego numeru naszego miesięcznika Forum Branżowe. W artykule „Przemarkowanie marki” wypowiadają się eksperci, którzy tłumaczą czym jest rebranding, jakimi zasadami się przy nim kierować i kiedy podejmować decyzję o jego przeprowadzeniu. Oceniają też nowe identyfikacje wizualne marek stolarki.

Obszerne rozmowy z nimi można znaleźć poniżej:

Zobacz również

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!

Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025

Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025

Diamenty Forbesa wskazują firmy w najlepszej kondycji finansowej. Organizator ogłosił właśnie, które z nich zostały wyróżnione w tegorocznej, już siedemnastej, edycji. Statuetki będą wręczane na galach, które odbędę się wiosną i latem roku 2025. Wśród docenionych są również przedstawiciele branży stolarki.

Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)

Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)

Trwają targi Budma/Windoor-Tech 2025, w których uczestniczy wiele firm branży stolarki. Przygotowaliśmy dla Was galerię zdjęć ze stoisk wystawców poznańskich targów.