OknoPlus notuje w miesiącach letnich wzrost sprzedaży na poziomie kilkunastu procent w stosunku do roku ubiegłego. Jak ocenia firma, widoczny jest wzrost popytu na jej produkty.
Producent stolarki podliczył, że do sierpnia wzrost wartości sprzedaży jest na poziomie kilkunastu procent. Ten okres rosnącego popytu notowany jest po trudnych miesiącach – to druga połowa marca i kwiecień. W tym czasie klienci odkładali zakupy, a na rynku panowała niepewność. Jednak już w sierpniu producent obserwuje powrót do normalności, widać także, że popyt na produkty firmy rośnie.

Na początku maja, w okresie, gdy panowały w Polsce duże ograniczenia związane z pandemią, firma podjęła decyzje, że wprowadzi na rynek nowość: okno aluminiowe Reveal. Było to ryzykowne posunięcie, jednak okazało się, że trafione. OknoPlus zanotował wówczas większe zainteresowanie produktami z aluminium w stosunku do tych z PCW. Producent ocenia, że wprowadzenie nowości na rynek wpłynęło również pozytywnie na ogólne wyniki ze sprzedaży.
Zobacz również
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.
Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart
W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.


