OknoPlus notuje w miesiącach letnich wzrost sprzedaży na poziomie kilkunastu procent w stosunku do roku ubiegłego. Jak ocenia firma, widoczny jest wzrost popytu na jej produkty.
Producent stolarki podliczył, że do sierpnia wzrost wartości sprzedaży jest na poziomie kilkunastu procent. Ten okres rosnącego popytu notowany jest po trudnych miesiącach – to druga połowa marca i kwiecień. W tym czasie klienci odkładali zakupy, a na rynku panowała niepewność. Jednak już w sierpniu producent obserwuje powrót do normalności, widać także, że popyt na produkty firmy rośnie.

Na początku maja, w okresie, gdy panowały w Polsce duże ograniczenia związane z pandemią, firma podjęła decyzje, że wprowadzi na rynek nowość: okno aluminiowe Reveal. Było to ryzykowne posunięcie, jednak okazało się, że trafione. OknoPlus zanotował wówczas większe zainteresowanie produktami z aluminium w stosunku do tych z PCW. Producent ocenia, że wprowadzenie nowości na rynek wpłynęło również pozytywnie na ogólne wyniki ze sprzedaży.
Zobacz również
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.