OknoPlus może poszczycić się imponującymi wzrostami sprzedaży w skali roku. W minionym sezonie w przypadku niektórych kanałów dystrybucji sięgnęły one niemal 40 proc.
Przedstawiciele firmy w rozmowie z nami podkreślają , że OknoPlus odbił się znacząco od spadków odnotowanych w marcu i kwietniu, o czym i my wspominaliśmy TUTAJ. Rok 2020 przedsiębiorstwo zamknęło wzrostem, a w tym imponującym wzrostem sprzedaży eksportowej: 37 proc. w skali roku. Wzrost sprzedaży krajowej OknoPlus dzieli na dwa segmenty – sprzedaż realizowaną przez salony firmowe oraz dystrybucję poprzez autoryzowanych partnerów i wynosi on odpowiednio 24 proc i około 8 proc.

Jak przyznaje prezes OknoPlusa Wacław Figiel, firma jest również zadowolona z poziomu sprzedaży tegorocznych nowości, których premiery, z uwagi na pandemię musiały odbyć się na innych niż dotychczasowe zasadach. Jako największe wyzwanie, ale i okazję do zdobycia umiejętności i doświadczenia, które przydadzą się w nadchodzącym roku Wacław Figiel wskazuje konieczność niemal całkowitego przejścia na komunikację online. To właśnie działania internetowe będą jednym z pól rozwoju OknoPlusa w 2021 roku. Całą rozmowę z prezesem przeczytacie w naszym Pressroomie TUTAJ.
Zobacz również
Włoskie targi promują bardziej zrównoważone środowisko
Zbliża się termin ME-EXPO 2023 - największych włoskich targów dla branży budowlanej. Organizatorzy zaproponowali nową formułę tej imprezy, dobywającej się co dwa lata.
Grupa Kęty w trzecim kwartale zanotowała wzrost wolumenu
Grupa Kęty poinformowała o szacunkowych wynikach za trzeci kwartał. W tym okresie Aluprof osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży.
Unia oczekuje rocznych sprawozdań
Jak wskazują analitycy, 63 proc. największych firm w kraju przygotowuje raport dotyczący tematyki ESG, a 17 proc. poświęca temu miejsce w sprawozdaniach rocznych.